Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så nedpress nå..

kynnere som er så mye hardere enn vanlig, og nedpress. Og det er ofte. hatt det stort sett hele dagen. Kynnerene som har kommet de siste ukene er av en helt annen kaliber.

Sist gang startet det med vannavgang.

Men jeg tenker at presser det mer nå så føler jeg alt presses ut.

Lurer på om jeg kommer til å vite når det starter på ordentlig denne gangen?

Jeg bør vel endten få veldig rier (smertefulle)

Eller litt blødning/slimpropp/vannavgang før det er skikkelig i gang..

sånn at jeg vet om det er noe i disse pressene..?

Jeg burde jo vite siden jeg har født før, men det var så annerledes, at jeg merker jeg blir litt usikker. Har jo ikke særlig lyst til å føde i bilen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det også kynnere med nedpress.... vondt, men ikke så ille som sikkelige rier

Men har ikke hatt det med nr 1 eller 2, så dette er nytt for meg. Irriterende egentlig, for nedpress med de andre har vært starten på fødsel....

Så jeg håper jeg ikke blir gående slik i dagesvis...

Håper noen som er flergangsfødende og har erfaring med slikt kan hi oss noen råd.. :)

Skrevet

Vil tro at du kjenner det når riene er i gang, fordi kynnerene endrer seg fra å være plagsomme til å bli vonde. Men kan jo absolutt være noe er på gang siden kynnerene er harde og du har nedpress. Fødte du veldig raskt sist siden du er redd for å føde i bilen? Du kan jo ringe fødeavdelingen om du tror noe er på gang. :) Lykke til og håper det skjer noe mer snart.

Skrevet

Fra ca 4 cm åpning til hun var ute gikk det 4-5 timer. Og de sier jo det kan gå raskere neste gang.

Men bor forholdsvis nært sykehus. 15-20 min om det ikke er for mye trafikk. Så satser på at det går bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...