Gå til innhold

Stimulering av brystvortene.. noen som har opplevd at det fungerer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Begynner og bli passe lei av og gå gravid nå og lurer på om noen har opplevd at stimulering av brystvortene har hjulpet til og starte fødsel?

Har 2 cm åpning, men det har jeg hatt i snart to uker nå og ingenting skjer.. Har prøvd det meste av kjerringråd som er og finne (ikke lakserolje) og prøvde i går og stimulere brystvortene og hadde masse masrier som var veldig vonde tidligere i dag, så lurer på og prøve meg igjen i kveld.

Men noen som opplevd at det har fungert? eller sitter jeg bare og "koser" med meg selv på måfå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hvertfall startet to av mine fødsler på denne måten!

...men må legge til at kroppen da var klar (13 og 14 dager over termin), noe som nok er en forutsetning for at det skal fungere.

 

Kan også være lurt å ta en prat med jordmor ang dette før du setter igang da enkelte mener at det kun fører til maserier som igjen kan føre til en stresset baby (jeg har fått klarsignal fra de jeg snakket med ang dette).

 

Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket at kynnerene ble sterkere da jeg holdt dem varme og stimulerte dem, begynte ei uke før termin, hadde da 3cm åpning og jeg føda på termindato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...