Gå til innhold

Ferier?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir så illsint på lærere som klager og syter. De har pokker meg 12 uker ferie i året. Hold snavla deres. Lurer på hvor mange av dere som jobber til kl 17 hver dag? Og da mener jeg hver dag? Hver gang jeg henter poden på sfo (og jeg henter kl 16), er det søren ikke en jævla bil på parkeringsplassen til lærene.. de retter jo ikke prøver hver kveld hjemme...gjør de? Erfarne lærere må vel ikke planlegge hver uke i detalj heller, må de? Og nei, jeg er ikke misunnelig! Bare møkklei sytingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg vært ferdig klokka 17, hver dag, så hadde jeg jammen vært glad. Etter 3 år som lærer så føles det som en stor luksus å gå hjem 16.30, uten å ha med arbeid hjem. Det skjer ikke ofte. De fleste lærerne jeg kjenner jobber også søndagskvelden, det gjør vel ikke så mange andre? (Uten overtidsbetaling og tillegg).

 

Jeg føler absolutt at lønna mi er fortjent, og har aldri jobbet i et så intenst og krevende yrke før. Men så ha vi jo også verdens kjekkeste jobb, fantastisk å få tilbringe dagene med mange kjekke ungdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syting? Den eneste som syter her er du, HI

 

Hilsen ei som ikke er lærer, men som unner lærere gode betingelser og som ønsker å beholde de gode lærerne mine barn har i skolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke mange lærere som syter nå? De har jo ferie =)

 

 

JEG OGSÅ!!!!!!!!!!!!!

 

Halleluja!

 

(Og du høres ut som en mindre koselig dame for å si det mildt!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...