Gå til innhold

Fatter ikke hvorfor dere gjør dere så avhengige av skattepengene, man kan jo aldri vite om de kommer i juni eller i oktober.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I fjor kom mine i oktober, skikkelig nedtur å ikke få brevet om sen utbetaling før etter at alle jeg kjente hadde fått tilbake på skatten. Men vi klarte oss fint uansett, reiste på tur som normalt.

 

Det er helt tilfeldig hvem som får dem i oktober og hvem som får dem i juni. Jeg har en helt vanlig inntekt, fradrag kun for lån og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplevde også å få de i Oktober for noen år siden. Etter det har jeg tatt mine forhåndsregler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner aldri med å få noen kroner, jeg. Og desto større blir gleden når de kommer :)

 

Det stod i avisene i dag at mange kan se langt etter utbetaling nå, pga manglende innrapportering av bolig..... Så en god del kan gå på en stor skuffelse nå..... En del kunne til og med oppleve en skattesmell pga dette....

 

Jeg trenger ikke skattekroner i det daglige, men har stor forståelse for de som trenger dem. For der har jeg selv vært, og det er jævlig å vente......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, men som nybakt alenemamma på nyåret i fjor falt det meg ikke inn å endre skatteklasse. Så da ble det som det ble.

Nå sparer jeg på høyrentekonto;)

 

20:49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat i år er det rimelig kjærkomment siden vi begge har ny jobb og ikke feriepenger. Så vi venter på at de kommer til fredag, ellers blir det vanskelig å betale regninger. De andre årene har det ikke vært noe problem, da har vi ikke vært avhengig. Så får satse på at de kommer nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...