Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 I fjor kom mine i oktober, skikkelig nedtur å ikke få brevet om sen utbetaling før etter at alle jeg kjente hadde fått tilbake på skatten. Men vi klarte oss fint uansett, reiste på tur som normalt. Det er helt tilfeldig hvem som får dem i oktober og hvem som får dem i juni. Jeg har en helt vanlig inntekt, fradrag kun for lån og barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg opplevde også å få de i Oktober for noen år siden. Etter det har jeg tatt mine forhåndsregler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 Er ikke avhengig, men GUD så deilig det skal bli når 78000,- ramler inn på konto! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg regner aldri med å få noen kroner, jeg. Og desto større blir gleden når de kommer Det stod i avisene i dag at mange kan se langt etter utbetaling nå, pga manglende innrapportering av bolig..... Så en god del kan gå på en stor skuffelse nå..... En del kunne til og med oppleve en skattesmell pga dette.... Jeg trenger ikke skattekroner i det daglige, men har stor forståelse for de som trenger dem. For der har jeg selv vært, og det er jævlig å vente...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 Snakk om å forvalte 78000 kr dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #6 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg vet, men som nybakt alenemamma på nyåret i fjor falt det meg ikke inn å endre skatteklasse. Så da ble det som det ble. Nå sparer jeg på høyrentekonto;) 20:49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Blås Squaw Skrevet 21. juni 2011 #7 Del Skrevet 21. juni 2011 Tja. Alle penger er velkomne ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #8 Del Skrevet 21. juni 2011 Akkurat i år er det rimelig kjærkomment siden vi begge har ny jobb og ikke feriepenger. Så vi venter på at de kommer til fredag, ellers blir det vanskelig å betale regninger. De andre årene har det ikke vært noe problem, da har vi ikke vært avhengig. Så får satse på at de kommer nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå