Gå til innhold

Mistet melken?


babyilbraten

Anbefalte innlegg

Er det noen som har peiling på dette?

Jeg ammer, men i de siste dagene så har det tatt sinnsykt lang tid før hun blir mett og fornøyd. Virker ikke engang som om hun blir ordentlig mett.. På dagen vil hun ha mat hver 2 time, og mange ganger oftere.. Pumpet meg istad, ifra begge brystene, men det kommer såvidt ut noe.. Skal prøve og pumpe meg imorgen tidlig også, bare for å se..

Er det noen som har opplevd det samme? Uff, dette er kjedelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, et har jeg opplevd! Hvor gammel er barnet?

Kan godt være bare økedager?? Les på ammehjelpen.no

 

ikke tenk for mye på det du pumper ut, blir bare en ond sirkel, amming sitter mye i hodet også, ikke bare i puppene... Vær obs på at det du klarer å pumpe ut ikke trenger å være i nærheten av hva baby klarer å suge ut! Hvis virkelig produksjonen er gått ned, må du bare tenke slik: Er du heldig klarer du å snu dette, klarer du ikke det er det bare sånn det er, går helt bra det og :)

 

Tenk over om du gjort noe annerledes de siste dagene... eks. begynt med medisiner, p-piller el.? Kan gjøre produksjonen din mindre selv om det ikke er en kjent bivirkning... Stress eller problemer kan også gjøre prod mindre.

 

Det kan også være at du produserer like mye, bare utdrivingsrefleksen som er tregere noen dager? skaff deg uansett syntocinon utdrivningsspray og bruk denne for en periode.

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...