ApriIbaby Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 Gubben har fått. Ikke jeg. Er det pga trøbbelet med oppgraderingen, mon tro? Har "alle" fått? Bare ikke jeg? eller....? Leste at privatpersoner skulle ha det tilgjengelig f.o.m.20.6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie get your gun Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 Nei. Men så er jeg ikke registrert som e-klient. Det er kun de som har registrert seg som dette med epost og telefonnummer (dvs. de som registrerte seg for å kun motta selvangivelsen kun på nett) som får oppgjøret på altinn fra 20.06. Vi andre må vente til fredda`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 21. juni 2011 Javel....DET forklarer saken. Takk! kanskje bare å forte seg å registerer seg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie get your gun Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 Det er for sent for sent for dette skatteoppgjøret. Men du kan velge det til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 21. juni 2011 Da er det bare å smøre seg med tålmodighet i år skjønner jeg. Var det forresten noe som så hvor jeg satt tuben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie get your gun Skrevet 21. juni 2011 #6 Del Skrevet 21. juni 2011 Tuben? Er det en metafor for gubben? I såfall så har jeg ikke sett ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 21. juni 2011 Tuben med tålmodighet *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie get your gun Skrevet 21. juni 2011 #8 Del Skrevet 21. juni 2011 Hehe! Ikke sett den heller;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå