Gå til innhold

Påmelding til treff torsdag 7/7 kl. 19.00 på Graffi, Solsiden. (Sept/okt.)

Anbefalte innlegg

Vi hadde et trivelig treff 16. juni til tross for at vi bare var 4 stk som møtte opp. Da snakket vi om å møtes igjen i august, men tenkte jeg kunne sette opp et treff i juli, og se hvordan interessen er for det :)

August er så lenge til, og da nærmer det seg jo faktisk termin allerede også for noen:)

Meld dere på! :)

Fortsetter under...

Det hadde jo vært så trivelig å blitt med på treffet, men jeg jobber dessverre sent akkurat denne dagen.

Jeg skal ihvertfall gjøre stor innsats for å få byttet vakt:) For dette vil jeg gjerne bli med på.

Annonse

Gleder meg til å treffe dere! :)

lindajh87: Jeg ser det er en gruppe med januartermin som har hatt et treff allerede, og som sikkert kommer til å arrangere flere ganger.

For din del, med tanke på videre kontakt og barselgruppe etter fødsel, så kan det vel kanskje være morsomt å være med på treff sammen med andre med termin i omtrent samme tidsrom..?

Men om du har lyst til å være med på treff sammen med oss, så er du selvsagt velkommen til det :)

Så fremt vi er i byen og ikke på ferie så kommer jeg denne gangen også:-) Tar ferie litt på sparket i år, så det kan være en liten mulighet for at jeg ikke kan komme. Men er det Trondheimsferie så kommer jeg:-)

Annonse

Hei Palladia :)

Jeg bestiller bord til litt flere enn de som har meldt seg på, så det er bare å se det an :) Men fint om du kan opprette en profil her inne, sånn at jeg har mulighet til å sende deg privat melding med navn og mobilnummer :)

Palladia: Du må endre på innstillingene til profilen, slik at du tillater at folk kan sende privat melding til deg. Ellers får jeg ikke kontaktet deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...