Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor får man kjøpt Superfit sko? Jeg har fått anbefalt Ponni, Superfit og Ecco. Er det flere gode merker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte Ecco-sko og er veldig fornøyd med det. De sitter utrolig godt på foten, har god støtte, og er lett å få på og av (med en utålmodig 1 åring er det must!). I tillegg ser de fin ut - er nøytrale og kan passe til det meste. Jeg kommer til å kjøpe nye Ecco-sko når han vokser ut av de han har nå også.

Skrevet

har også kjøpt ecco, kjempefornøyd foreløpig! fine og gode.

Skrevet

Kjøpte ecco her også:)

Skrevet

Kjøpte Skofus vintersko til 250. De tålte vann som bare den, og tulla likte å gå med de. De gikk litt oppover ankelen så de gav god støtte. Nå har vi ponny sko og jeg tror nok jeg heller litt mer mot Skofus. Faktisk.

Superfit får du på brandos.no og Barnashus.

Skrevet

Veldig fornøyd med superfit. vi arvet så vet ikke hvor de var kjøpt. Nå har han noen supergode viking joggesko.

Skrevet

Stonz...hadde ikke noe anna før nå i vår, han blir to om to måneder

Skrevet

Husker ikke helt det første merket, men det var av den typen som ser ut som gammeldagse babysko. De kan være ganske dyre i noen skobutikker, men de har litt høyere kant som stabiliserer anklene og er i skinn. Trur det var Skofus, var i samme butikken vi kjøper skofus sko til jentungen nå. Men de fleste skobutikker har en variant.

Skrevet

Superfit sko er de som har sittet best på beina til gutten min.

De får du bl.a på Barnashus og skobutikker som Grensen o.l

Skrevet

Sverger til Ecco her også.

Skrevet

Vi kjøpte Superfit sko til vår datter... Fine og gode sko, men dyre(600). Hun har brukt de mye i barnehagen... Hun har også Superfit tøfler i bhg. Pass på at skoene er myke, og ikke harde såler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...