Gå til innhold

kanskje litt teit spm, men ang bekken..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvordan kjenner man at man her bekkenløsning..

og hvor gjør det først vondt?

 

ligger det der som en kjenner halebenet?

for har innmari vondt rundt halebenet der, og så vidt ned i lyske, øverste del av låret ..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du har bekkenproblemer er du ikke i tvil for å si det sånn...

 

Det er vanskelig å gå og de fleste har problemer og smerter når de snur seg i senga. Hvor man kjenner det er individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del virket det som jeg var støl i rumpe og lår den første tiden. Det kom veldig gradvis, så kommentaren om at man bare vet det om det er bekkenet er tull. Når man ikke vet hvordan det kjennes ut på forhånd er det ikke alltid like lett å vite.

 

Smertene kan komme forskjellig fra person til person. Hvis du har smerter som gjør det vanskelig å fungere normalt så bør du ta det opp med lege eller jordmor. Det er mye mulig det er bekkenet.

 

For meg holdt smertene seg i rumpe og lår som strålingsmerter og etterhvert som jeg ble tyngre ble det stadig vanskeligere å gjøre ting i hverdagen. Fysioterapi hjalp, men måtte til slutt sykemelde meg.

 

Har samme problemer denne gangen. Er ca 4mnd på vei nå og kommer til å be om fysioterapi ved neste legekontroll. Har en tung jobb og ønsker å jobbe så lenge som mulig. Bruker bekkenbelte deler av dagen på jobb og føler at det hjelper veldig. Trener også for å holde bekkenet stabilt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...