Gå til innhold

FY SKAM dere som har ungene i skolen fra 8 om morran! Og ihvertfall hvis dere har SFO!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor i alle dager har dere ikke unga hjemme og har hjemmeskole? Hva er galt med dere egentlig? Skaffer dere unger, men forventer at skolen skal ha de 5 dager i uka, 6 timer om dagen!?! Hva er poenget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At det er fåtall som har utdannelse og kunnskap til å undervise barn i alderen 6 - 18 år hjemme? Men jeg tror de fleste klarer å mate, stelle og leke med sine egne barn når de er i alderen 1-6 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pft, klarer du ikke å lære vekk ungen din det de lærer på barneskolen, så kan det kvitte altså, da er du ikke egnet til å få barn!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant? ;) hahahaha....

 

De mener nok at de under skolealder er for små, men alle barn kommer til en alder hvor de trenger sosialisering med andre barn. Og hvor er de andre barna? Jo, i barnehage(eller skole/SFO som du HI sier det her ;))

 

De barna som henger i skjørtene til mor til de er ganske store, har en tendens til å bli veslevoksne i dag, og de går glipp av mye sosial læring. Mens de andre barna lærer det tidlig...

 

Dette har jeg sett mange eksempel på, både hos slekt og naboer. Mine barn begynte i barnehage da de var ca 2 år(yngste hadde dagmamma fra ca 1 år), og er både sosiale og tilpasningsdyktige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...