Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvorfor i alle dager har dere ikke unga hjemme og har hjemmeskole? Hva er galt med dere egentlig? Skaffer dere unger, men forventer at skolen skal ha de 5 dager i uka, 6 timer om dagen!?! Hva er poenget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 At det er fåtall som har utdannelse og kunnskap til å undervise barn i alderen 6 - 18 år hjemme? Men jeg tror de fleste klarer å mate, stelle og leke med sine egne barn når de er i alderen 1-6 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 )) LIKER . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 hahaha nydelig !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 Så barn på 3, 4, 5 og 6 år trenger ikke mer enn mat, stell og lek?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #6 Del Skrevet 21. juni 2011 Pft, klarer du ikke å lære vekk ungen din det de lærer på barneskolen, så kan det kvitte altså, da er du ikke egnet til å få barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gråsonen Skrevet 21. juni 2011 #7 Del Skrevet 21. juni 2011 Denne likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #8 Del Skrevet 21. juni 2011 Ja, ikke sant? hahahaha.... De mener nok at de under skolealder er for små, men alle barn kommer til en alder hvor de trenger sosialisering med andre barn. Og hvor er de andre barna? Jo, i barnehage(eller skole/SFO som du HI sier det her ) De barna som henger i skjørtene til mor til de er ganske store, har en tendens til å bli veslevoksne i dag, og de går glipp av mye sosial læring. Mens de andre barna lærer det tidlig... Dette har jeg sett mange eksempel på, både hos slekt og naboer. Mine barn begynte i barnehage da de var ca 2 år(yngste hadde dagmamma fra ca 1 år), og er både sosiale og tilpasningsdyktige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå