Gå til innhold

Blir så lei meg:( Ang venninner...


har3småtroll

Anbefalte innlegg

Ikke det at jeg har så mange, men de få jeg har er det alltid bare enveiskontakt:( Alltid meg som ringer å spør om vi skal finne på noe. Men de synes alltid det er koselig når vi finner på ting.

Men jeg blir så lei meg:(

Føles som "alle andre" har en haug å være sammen med.

Kunne jo droppe de, men da har jeg jo ingen. Er ikke så lett å finne nye venner når en har bodd på samme plass hele livet.

 

Andre som har det sånn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler også at andre har en "haug" å henge sammen med. Noen er så utrolig sosiale, jeg kunne av og til ønske jeg og var det... men stort sett så orker jeg ikke. Travle hverdager - det kan være derfor de ikke tar kontakt?

 

Om du ønsker mer kontakt med vennene dine, så kanskje du kan snakke med dem om det? At du sier noe sånn som "vi må treffes oftere, må vi ikke?". Eller noe slik?

 

Nei, nye venner tenker jeg også er vanskelig. Men du kan jo prøve ut en ny hobby eller noe? Kanskje du kan treffe noen nye der?

 

Lykke til i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det omtrent slik jeg også....:/

Har bare ett par venninner her.. men kan liksom ikke være att med de hele tiden heller... jeg er egentlig en sosial person, men blir kanskje litt beskjeden viss det er folk jeg ikke kjenner. har mange andre venninner spredd rundt om i landet også.. men kan liksom ikke bare sitte å vente på sommer og høytider da de kommer hjem..:P

har bodd her jeg bor i 4 år, men jobber i nabokommunen, og har derfor vanskelig for å bli kjent med folk her.

Jeg har 2 barn, så jeg har jo pratet en del med foreldrene til de andre barna.. men det blir liksom ikke noe mer enn det.. ingen som spør om jeg vil være med på ting.... men så har jeg litt problemer med å spørre selv også når det er folk jeg ikke kjenner sånn veldig godt...

Jeg føler også att "alle andre" er så sosiale og finner på ting hele tiden.

skal ikke være lett nei!:P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:)

Ja dagene går i ett med jobb og barn for oss alle. Men de har tid til å finne på ting med andre.

Sa tidligere i år at vi måtte bli bedre til å finne på ting og mitt ansvar å avtale først. Gjorde det, men hun spør aldri igjen.

 

Jeg tør ikke møte opp på nye ting alene, men har flere på min alder på jobb som jeg kunne hatt lyst til å være med:)

 

Jeg må nok bare bli litt mer tøffere:) Skal ikke være enkelt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, hvorfor er ikke vi venner?! ;)

Jeg har det også slik.Alltidjeg som maser, mens de aldri kan...

Og alltid er det jeg som ringer, og om jeg ikke ringer hører jeg ikke noe.

De gangene vi møtes er det jo masse "dette må vi gjøre oftere", "altfor lenge siden sist" osv, men det er bare jatt!

 

Har ingen råd egentlig, men vi er flere som har det slik:)) Her har det blitt bedre på den måten at jeg har endelig funnet en som er like sosial og spontan som oss:-D krysser fingrene for at det kommer en slik til deg også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi skulle jo samlet oss:) "Godt" å høre at jeg ikke er alene:)

En tror bare det er en selv som har det sånn og at alle andre er så vellykka. Ikke alltid det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går faktisk ann å få nye venner :) Jeg har også bodd på det samme stedet hele livet, men har nå fått to gode venner, som er mammaene til barn i bhg. Hun ene har blitt en av mine beste venninner.

 

Jeg bare sendte de mld jeg, om ikke barna våre kunne tenke seg leke sammen. Så bare ballet det på seg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...