Gå til innhold

andre som har dette ?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

nå har jeg vært hos føden for andre gang under 2 uker på sjekk, å må innrømme at jeg blir litt irritert når de ikke kan si hva smertene kommer av ! første gang jeg var der var for at jeg hadde så vondt i hele magen, denne gangen for at jeg i det siste har har hatt mensverk , vært kvalm og kastet opp.. å idag fikk jeg så intens vondt i magen igjen !

andre som har hatt/ har det ? eller vet noe om hva det kan komme av ?

er 30+2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ofte magesmerter iløpet av graviditeten, og det var urinveisinfeksjoner. Jeg merket aldri noe til det, for det sved ikke, tisset ikke mer en vanlig, og hadde ikke feber. Er veldig vanlig med uvi i et svangerskap, så ville sjekket at det ikke var det. Farlig om det går uoppdaget for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyrebekkenbetennelse eller UVI? Men de har vel sjekket urinen din vil jeg tro?? Eller så er det bare "vanlige" svangerskapsplager som alle kan få men ingen har dødd av ;) Litt vondter kan fort komme når man putter en vilter 3-4 kg kladd med armer og ben i samme område som organer og slikt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sjekket urin, alt var fint :) tok litt blodprøver på føden, så de sku ta kontakt når de får svar på di .. hehe, sant det ;)

takk for svar :) HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...