Gå til innhold

Vekker du ungene dine?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I ukedagene vekker jeg dem men det er ikke lange stunden før de selv våkner. I helgene vekker de meg, så altfor altfor tidlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vekker noen ganger i ukedagene, men ofte sitter han våken i senga når jeg kommer inn. I helgene vekker han oss, men bare for å si ifra at han setter på film og tar seg litt mat, så sover vi videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ukedagene så vekker jeg dem nå plutselig på sommerhalvåret. I helgene vet alle at vi ikke vekker hverandre før etter ni, hvis vi ikke skal noe eller det er noe spesielt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler. Har en 1åring som er en skikkelig morgenfugl, men sover lenge innimellom, og må da vekkes, hvis ikke blir det lite søvn til kvelden og neste morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De vekker meg. Sånn ca en gang mellom halv 6 og 6. Skulle gjerne stått opp klokka halv 6, jeg er morgenfugl/A-menneske, men da vil jeg stå opp ALENE. Har en drøm om at de begge skal sove til klokka 7, så kan jeg stå opp og trene før de våkner. Har så mye energi på morgenen, så det passer bedre for meg å trene da enn senere på dagen, men inntil videre blir det kveldsøkter etter de har lagt seg. Ja ja, er ikke verdens undergang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett våkner vi :) hahahaha... jeg har blitt en morgenfugl på mine eldre dager, selv om jeg liksom var svorent B-menneske i mange år.

 

Jeg kan stå opp før mine barn, eller de står opp før meg. Men stort sett er det snakk om minutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekker de 0630 i ukedagen når jeg skal levere.

Når faren skal levere og de kan sove lenge, våkner minste gjerne 0545 og i helgene vekkes vi mellom 7 og 8 også da av minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på hva som skjer den dagen. Skal jeg på jobb, vekker jeg yngste og tar med meg i barnehagen. Da sover resten av gjengen til pappa'n vekker dem og sender på skole, før han går på jobb.

Har jeg fri, vekker jeg dem (hvis ikke de våkner før klokka mi ringer) og sender jeg dem på skole og kjører i bhg.

 

I helgene er det stort sett alltid en av ungene som vekker oss først, men det hender iblant at vi voksne rekker å sløve og kose litt i senga først. Så da er det jo egentlig ingen som vekker hverandre...!? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vekker han i ukedagene. i helgene så står jeg noen gang opp før han men vekker han ikke. de dagene han våkner før meg så vekker han meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt opp og ned. Som regel våkner vi alle sammen hver for oss rundt 06.30 og ligger og drar oss til 06.45. Noen ganger er ikke ungene våkne kl. 06.50. Da vekker jeg dem.

I helgene våkner vi som regel omtrent på samme tid, men da drar vi oss litt lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår på 11 mnd vekker oss mellom 8 og 9 en gang. Nå begynner han i barnehage i august, så da må jeg begynne å vekke ham tidligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...