Gå til innhold

Helt utrolig hvor løst visse begrep sitter her inne...Barnemishandling å ha ungen fulle dager i baarnehagen??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg trives -stort sett- på dette forumet, det er iallefall veeeldig god underholdning om ikke annet! Men jeg lurer på om de som skriker "barnemishandling, barnevernet" osv over den minste lille ting gjør det i hverdagen også?

 

Jeg hadde blitt litt betutta om ei venninne hadde ropt "Meld til BV, det der er barnemishandling" over ei som ga ungen sin is midt i uka, eller bare hentet ungen litt sent i barnehagen et par ganger.

 

Og videre lurer jeg på om dere virkelig vet hva barnemishandling er???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å sette barn i forovervendt er barnemishandling. og å sende barn i barnehagen midt i uken mens mor er hjemme er barnemishandling. å gi barnet is på en dag som ikke er lørdag er også barnemishandling ingen god mor gjør slikt. da kunne hun holdt seg for god til å få barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utdanna barne og ungdomsarbeider og synes mange av disse innleggene, er helt på tryne.har selv 2 barn og mener at de ikke har fare av å gå i barnehagen.Men de har fri når jeg tar fri.Avspaserer jeg så tar jeg de med så vi kan gjøre ting sammen.Enkelte har ikke noe valg.Det finnes de som må ha barna dær fra de er 6 mnd,pga av at foreldrene trenger hjelp og det får de gjænnon barnevernet.Noen barn har det bedre i barnehage enn hjemme.Synd er det selvfølgelig men realiteten er dessverre sånn at mange ikke burde fått barn.I dag må begge foreldrene jobbe får å klare seg økonomisk.Så at vi har et så bra tilvbud som barnehage skal vi være glade for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det slik at visse dibbere de facto ER mindre begavet, med en mental alder på et sted mellom 8 og 12 - noen av de har dessverre barn, andre bare henger her med meningene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...