Gå til innhold

Jeg har fått skattepenger, tralalala.... :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bare følte for å gni det inn til alle dere som lengter etter de pengene!! Jeg har fått inn 32784,- fra skatteetaten :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akershus.... og ja, de sier det ikke blir sendt ut før 24.6, men i år som i fjor så kom de inn før det :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått mine, men kan mer enn gjerne vente til de kommer. Tralalala... :) Kan kjøpe akkurat det jeg vil og trenger fram til da og senere (selv uten dem) :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også fått de. Kr.sand (sparebanken 1)

Kjempe greit..da blir det bytte av noen ekstra vinduer på huset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og hadde klart meg uten de pengene... som sagt, bare følte for å gni det inn til alle de som ikke har fått det og som gnåler om det her inne :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:D folk her inne klarer ikke glede seg over andre! må betale tilbake jeg:( trallaNOT!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer.

Vet ikke enda om jeg får igjen eller må betale.

Skulle jeg få igjen går de inn på en konto som ikke eksisterer lenger.

Gjett hvor mange ganger jeg har sagt ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at du ikke er så vant til å ha så "masse" penger HI siden du må gni det inn for alle stakkarene som venter på skattepengene sine. Mennesker som føler for å hevde seg slik du gjør tyder på lav inntekt, lav utdannelse og svært lav selvinnsikt.

Stakkars barna dine som vokser opp med en mor med så lite empati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20:42

Hehe, ja jeg er en lavt utdannet, har lav inntekt og SVÆRT lav selvinnsikt.... Nei jeg har faktisk ikke det. Bare føler for å fyre opp slike som deg som biter på disse innleggene gang etter gang etter gang.... Straks noen sier noe som du lar deg provosere av så må du komme med "lav utdannelse og stakkars barna dine" kortet...

 

Jo jeg hadde klart meg uten disse pengene, og det er derfor de går rett inn på konto til barnet mitt.

 

Jeg har ikke liten emapti, men det overrasker meg at du tillater deg å komme med et slikt utspill bare på grunnlag av denne tråden.

 

Du sitter vel der og venter sårt på pengene fra skatteetaten, og føler et snev av misunnelse på oss som faktisk har fått det... og tenker desperat " tenk om pengene mine ikke kommer før i oktober?? shit, da går ferien med stena line rett i vasken".

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til dere andre; takker :) Håper dere også får deres snart... og til deg som fikk restskatt; håper ikke det var altfor mye!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler egentlig sterkt på at du førte over i overkant av 30 000 inn på kontoen til barnet ditt.

Tror fullt og helt på at skattepengene har kommet til deg, men ikke et sekund på at alt gikk til barnet ditt. DEN må du lenger ut på landet med.

Skjønner jo at det var kun for å illustrere hvor fantastisk god råd du har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, må le litt av svarene her, hilesn ei som sikkert får restskatt.

kos deg med pengene:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert løgn fra HI. Skal sjekke i morgen tidlig.

 

Hilsen ansatt hos skatteoppkreveren i Akershus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber også hos skatteoppkreveren i Akershus og om du, 22:06, ikke har sovet på jobb i dag så burde du fått med deg at vi har begynt utkjøringene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32000 er da ingenting, synest at mine 50000 er enda bedre, og er ikke så nøye om de kommer i juni eller september

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr jo bare at du har betalt altfor mye skatt... nesten 3 tusen ekstra pr mnd.. så det betyr igrunn at du har dårlig økonomisk sans.,....

 

sorry.... måtte bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pengene har kanskje gått ut fra Sofie, men ikke blitt ettergodkjent hos Nordea.

 

Hilsen SKO Akershus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du.. Får ikke mine før i oktober el når de kommer:P.. Og ja, jeg trengte de faktisk til ferien :(...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...