Gå til innhold

Jeg har fått skattepenger, tralalala.... :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er tydelig at du ikke er så vant til å ha så "masse" penger HI siden du må gni det inn for alle stakkarene som venter på skattepengene sine. Mennesker som føler for å hevde seg slik du gjør tyder på lav inntekt, lav utdannelse og svært lav selvinnsikt.

Stakkars barna dine som vokser opp med en mor med så lite empati.

Annonse

20:42

Hehe, ja jeg er en lavt utdannet, har lav inntekt og SVÆRT lav selvinnsikt.... Nei jeg har faktisk ikke det. Bare føler for å fyre opp slike som deg som biter på disse innleggene gang etter gang etter gang.... Straks noen sier noe som du lar deg provosere av så må du komme med "lav utdannelse og stakkars barna dine" kortet...

Jo jeg hadde klart meg uten disse pengene, og det er derfor de går rett inn på konto til barnet mitt.

Jeg har ikke liten emapti, men det overrasker meg at du tillater deg å komme med et slikt utspill bare på grunnlag av denne tråden.

Du sitter vel der og venter sårt på pengene fra skatteetaten, og føler et snev av misunnelse på oss som faktisk har fått det... og tenker desperat " tenk om pengene mine ikke kommer før i oktober?? shit, da går ferien med stena line rett i vasken".

HI

tviler egentlig sterkt på at du førte over i overkant av 30 000 inn på kontoen til barnet ditt.

Tror fullt og helt på at skattepengene har kommet til deg, men ikke et sekund på at alt gikk til barnet ditt. DEN må du lenger ut på landet med.

Skjønner jo at det var kun for å illustrere hvor fantastisk god råd du har..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...