Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 Har ikke peiling på hvem noen er her inne, men kan liksom se for meg enkelte hvor de virkelig hisser seg opp over innleggene og taster rasende i vei for å forsvare seg..Spesielt hun som skrev vi skulle få det inn med teskje.heheh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 hihihi.., ja det var det! Hilsen hun som skrev det om barn hjemme og storesøsken i bhg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 du også da 193 som raser over folk som har et barn hjemme og resten i bhg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 Ja, du vet..lite å gjøre på ikveld. Ferdig med baksten og husarbeid ettersom alle ungene mine har vært 9 timer i bhg idag Lovely! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 ja det er noen som liker å provosere. og noen biter på jeg liker å lese! underholdning på høyt nivå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #6 Del Skrevet 21. juni 2011 Har jo masse som må ut, fri hele dagen, la ungene rett etter barne tv. Blir litt rar av sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #7 Del Skrevet 21. juni 2011 Ja, pokker heller! De må minst legge seg kl 18.30. Vi voksne må jo ha fri etter det! Herregud..Hvorfor skal barn være våken til kl 19 liksom? Nei, de er bare til bryderi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #8 Del Skrevet 21. juni 2011 send de større ungene på rommet på kveldene og sørg for at de ikke romstrerer og bråker, for vi voksne vil jo ha alenetid med fil og kos uten å bli forstyrret! Hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #9 Del Skrevet 21. juni 2011 film skulle det stå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #10 Del Skrevet 21. juni 2011 Neiiii, de større må legge seg også! Djiisess, vi har jo vært sammen i to timer! Det er pokker meg mer enn nok! Det dumme er jo at når jeg kommer på sykehjem får jeg aldri besøk av mine barn ettersom jeg aldri ønsket å være sammen med dem da de var små.., men pytt sann..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #11 Del Skrevet 21. juni 2011 ...men jeg kan jo bare sitte der å råtne alene, mens mine barn som da er voksne koser seg og har "alenetid" utover kvelden, uken, mnd, vinterferier, sommerferier, høstferier osv...shit asså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå