Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 På brevene alle fikk i vår om hva man evt. får igjen av skattepengene står det 12954,- (u.renter) og idag kom det inn en sum:11255,- kan dette være skattepenger???:-/ har fått feriepenger, og kommer ikke på noe annet det sju være.. Er det ikke rart at summen er mindre inn på konto enn det som står ferdig beregnet, og renter i tillegg vil jo utgjøre noe.. Er ikke bokført på nettbanken enda, bare summen jeg vet har kommet, men ikke fra hvor.. Hmm.. Hilsen meg som bor i kr.sand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 ER det ikke 24 de sendes ut da, da kan de jo ikke ha kommet på konto! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 Liker å tenke at det ikke er det for da kommer de i tillegg, men skjønner ikke hva det kan være..:-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 Feriepenger? Skattepengene sendes ikke ut før den 24., dessuten så vil du få det opprinnelige beløpet + renter. Du får altså ikke et mindre beløp enn oppgitt utbetalt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 Var det jeg å trodde.... Hmm, sjekke imorgen tidlig.. hadde vært kult om det er en sum jeg ikke husker, som kom idag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #6 Del Skrevet 21. juni 2011 du har vel nettbank? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #7 Del Skrevet 22. juni 2011 Ja, men i og md at pengene kom inn igår, så var de blitt kun bokført på konto, men ikke ført opp fra hvor, dette bør jeg se idag, skal sjekke etterpå, hverken på min nettbank eller telebank fikk jeg denne infoen igår, jeg har Nordea, kan være forskjellige systemer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #8 Del Skrevet 22. juni 2011 Hvis du er sykm. så kom sykepengene inn på konto i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #9 Del Skrevet 22. juni 2011 Var visst sykepenger som kom:-P jajja...så mye oppstyr for ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå