Gå til innhold

Ordinær ultralyd på Ullevål ??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har vært på ordinær/rutineultralyd på Ullevål?

 

Vet dere om man kan ha med to personer? Skal ha med samboer, men har veldig lyst til å ha med moren min også. Er det greit?

 

Og må man si i fra på forhånd hvis man vil vite kjønn og få bilder?

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det er noe problem at du har med deg moren din i tillegg, det de ikke ønsker er at man har med seg barn.

Da jeg var på ultralyd på ullevål (2007) sto det i innkallelsesbrevet at hvis vi ville ha med oss bilder hjem måtte vi ha med kontanter (tror det var 50 kr). Når det gjelder å få vite kjønn så kommer det nok litt an på den som utfører undersøkelsen. Noen opplyser gjerne om kjønn, mens andre vil ikke engang prøve å titte etter om de kan se det. Jeg ble spurt før undersøkelsen begynte om jeg ville vite det hvis hun så det, og det ville jeg gjerne. Hun sjekket alt det andre først, så sa hun hvilket kjønn det ble helt til slutt. Hun sa jente, og jente ble det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk beskjed om å ha med penger til bilde, og gi beskjed om at vi ville ha. Men jordmora printet ut bilde uppfordret, og vi betalte ikke.

 

Vi fikk ikke spørsmål om vi ville vite kjønn, men når undersøkelsen var nesten over og vi hadde fått vite at alt så bra ut spurte jeg om hun hadde registrert noe kjønn. Og da kikket hun etter :)

 

Er sikkert helt i orden å få ta med seg 2 personer inn, så lenge det er voksne.

 

Vi var der forøvrig i 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...