Astro - 27.07.11 Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 Hei dere som er på overtid med nummer 3 eller nummer 4. Gikk dere på overtid med de første også? Jeg venter nr 3 og gikk overtid med de to første. Er spent på hvordan det blir nå. Er i uke 36.
Moonfreckle Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Overtid x 4 her. Første to 14 dager over, nummer tre 7 dager over og nå er jeg på dag 8 over med nummer fire.
Astro - 27.07.11 Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2011 Oi, lykke til med fødsel strax! Jeg får legge meg i selen og forbrede meg på overtid jeg også. Nyte hvert sekund jeg har for meg selv =)
gullfaks Skrevet 21. juni 2011 #4 Skrevet 21. juni 2011 1 uke før med nr 1, 1 uke over med nr 2 og 2 uker før med nr 3! Har 2 uker til termin nå og begynner å vente i spenning ja:)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 21. juni 2011 #5 Skrevet 21. juni 2011 Nr 1 kom 6 dager etter ul-termin, nr 2 kom 13 dager før ul-termin og nr 3 venter jeg på enda, 4 dager over ul-termin;)
2 gutter og 1 jente Skrevet 21. juni 2011 #6 Skrevet 21. juni 2011 Jeg gikk også over med de to første (16 og 5 dager, begge ble igangsatt) og regner med det samme vil skje igjen. Gruer meg veldig til de dagene, for de er tunge...men jeg håper bare virkelig at jeg skal slippe å gå så veldig lenge over. Min mor gikk over med alle sine tre barn, men jeg, sistemann, kom bare 5 dager over helt av meg selv...så det er jo lov å håpe...men det tørr jeg egentlig ikke I dag begynte jeg tillogmed å stelle istand med babyklærne og utstyr...dette var jo mitt selvforsvar mot overtid. Jeg skulle vente vente og vente, ikke ha noe klart slik at jeg ikke ville bli så utålmodig, men det er jo så vanskelig når det er så koselig å holde på og stelle istand... så da blir jeg vell antagelig å gå i sirkel i hele juli Termin er 22.juli!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå