Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 Blir så provosert av alle disse bedreviterne! Slutt å bland/bry dere så mye med hvordan andre velger å leve livet sitt. Om noen har barna sine hver dag i barnehagen fra åpning til stenging..so what?? Ikke bare det, men det er så mye annet folk orker å bry seg med. Hvorfor tror dere at dere har fasitsvaret på barneoppdragelse? Nei, har ikke unge i bhg da jeg er gravid..Men synes det er så j**vlig irriterende med all denne dømmingen deres! Sikkert veeeldig mye man kan peke på dere for og..fei for deres egen dør!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 det skulle så absolutt vært en liker knapp her inne;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 Er mange som skriver bare for å provosere. Det er klassisk i debatter om barnehage, om bilstoler, om alenemødre og om deling av permisjonen. Og folk lar seg provosere. Gang på gang på gang på gang. Jaja.... Jeg bare ler og hopper over;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 Ja, jeg klarte det! Så helt enormt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 Hehe! Har vært her inne en stund så jeg kjenner lusa på gangen;) 18:59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #6 Del Skrevet 21. juni 2011 Det er ikke en lus, det er en rotte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #7 Del Skrevet 21. juni 2011 *liker* alle må feie for egen dør! skjønner ikke hvorfor alle bryr seg om hvordan andre oppdrar barna sine eller hva andre gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. juni 2011 #8 Del Skrevet 21. juni 2011 Enig HI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå