Gå til innhold

Jeg roser gjerne alenemødre, men ikke mer enn de mødrene som er sammen med barnefar.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Beklager, men noen ganger synes jeg at dere som er sammen med bf skulle hatt mer ros. En ting er å være alenemor, men det er ikke bare bare å skulle balansere et kjæresteforhold oppi en småbarnsperiode, pluss at man skal være med på alt som skjer innen svigerfamilien. Man er to til å ta seg av ting, men det er også flere ting å tenke på.

Jeg må også innrømme at jeg synes begrepet "alenemor" bør defineres her inne. Er dette alle som har 100% omsorg, eller er det også de som har annenhver langhelg "fri"? Eller er det de som har mistet mannen?

Jeg sier ikke at noen mødre fortjener mer skryt enn andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle mødre og fedre som er glade i barna sine, som ytrer god omsorg, som sørger for mat, klær, kos, latter, klem og god oppdragelse fortjener ros. Alle som en:-)

Hilsen 100% alenemamma (har aldri helge-fri, barnefar er død og familie stiller aldri opp), men som verken har det bedre eller verre enn andre mødre og fedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*liker*

kunne ikke sakt det bedre selv!

Alle som gjør alt det beste de kan for barna sine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du sier jo at de som er sammen med bf noen ganger fortjener mer ros. Så siste setninger din er jo helt på trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig blitt så uvanlig å ikke være sammen med barnas far lenger at de som holder sammen fortjener ros?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fortjener ros"?.... Nei, ikke vet jeg. Men å være hyggelige med hverandre kan vi vel godt være? Jeg kan godt si til min venninne som er sammen med bf at det ser ut som de har det bra. Og at hun er ei super jente som jeg ser tar godt vare på både mannen sin, barna sine, og som har "takhøyde" for svigerfamilien sin;-)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...