thompson Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 hei jeg er en lesbisk jente som er sammen med en bifil jente. kjæresten min har lyst på barn.men vi har problemer: jeg har stadig vansker med å stole på at hun vil være m meg, og er fornøyd m det,siden hun har vært med så mange menn og jeg vet at hun elsker å ha sex m menn. Jeg vet at hun er kjempeforelska i meg,jeg elsker henne,men jeg tenker at den vil vel komme et punkt hvor hun vil ha en mann igjen..? blir frustrert og forbanna over bifile.dere virker så seksuelt fokusert,og jeg har vært borti flere damer som har syns det vært "gøy" å ha sex,teste ut med meg, men så blitt sammen m en mann:( nedtur. spesielt når jeg vet at de er interessert i meg,men har valgt menn fordi det er enklere i samfunnet,+enklere å få barn etc. bifile kan liksom velge, mens vi andre blir sittende igjen.. tror også mange damer kan like meg lett fordi jeg ser ut som en gutt og er "kjekk".også er jeg like jentegal som en fyr.men så velger de tilslutt en mann, fordi det er enklere.dette er frustrerende.bifile må tenke seg litt om, det er ikke bare å teste ut ting når det er dype følelser innvolvert!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 Hei Skjønner hva du mener, er selv bifil, har aldri vært sammen med en dame, men drømmer om det og har veldig lyst til å "prøve"... samtidig vet jeg at jeg med stor sannsynlighet kommer til å velge en mann fordi det er enklere å bli akseptert av de rundt meg. Så jeg er vel akkurat en sånn bifil dame som du er veldig imot, men at jeg er seksuelt fokusert er ikke riktig, jeg er heller intellektuelt tiltrukket av damer. Jeg tror uansett det handler om å treffe "den rette", hvis du er deres store kjærlighet kommer de nok ikke til å forlate deg for en mann. Har du lyst på barn selv da? Hvor gammel er du forresten? **C**
LoveDove Skrevet 8. juli 2011 #3 Skrevet 8. juli 2011 Nå må du ikke skjære alle bifile over en kam her. Selv er jeg bifil og glad i å ha sex med menn. Jeg er også en veldig seksuell person, men det har ingenting med legningen min å gjøre. Nå er jeg i et seriøst forhold med en annen jente (som også er bifil), og jeg er overbevist om at det blir oss to. Hva samfunnet sier og hvor vanskelig det er å få barn ville aldri i verden stoppet meg. Jeg elsker henne, jeg tester ikke, jeg leker ikke. Min legning øker ikke sannsynligheten for at jeg ender opp med en annen. Dette ble veldig rotete (trøtt ja), men poenget mitt er at individuelle forskjeller har større betydning enn legning i seg selv. Når det er sagt så skjønner jeg bekymringen din. For meg/oss er det en trygghet at vi begge er bifile. Vi forstår hverandre og hverandres tiltrekning til menn. Hvis denne jenta er noe å spare på så bør hun klare å legge fra seg penisbehovet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå