Gå til innhold

Kan jeg få lov å fortelle hvorfor mine barn er i barnehagen? (Rettet til deg som men mener at jeg ikke burde hatt barn, du skal få det inn med teskje!)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til 18:41: er du totalt uopplyst? Hadde du vært i mine sko med kolikkunge og tvillinger på 2-3 i trassalder så kan jeg love at du ikke hadde våget å komme med en sånn idiotisk uttalelse. Dine barn er vel passive fleskeromper som er parkert foran tv med "mat" som gjør dem sløve eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter også HI fullt ut her....

Barn har godt av å være i barnehagen sammen med andre barn!!! Det er jo faktisk forsket på at barn som ikke er i barnehagen ikke får det vi kaller for sosiale antener hvis de ikke er i barnehagen sammen med andre.

Så syns synd i de barna som må være hjemme.... ( dette er sikkert fordi foreldrene ikke har råd til å ha dem der) måtte bare!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da HI, det innlegget du refererer til var jo om de mammaene som ikke jobber, de som går hjemme enten i permisjon eller er arb.ledige!!

Det blir jo en helt annen sak når du jobber!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for noen fanatikere her inne. Da snakker jeg om anti-barnehagefanatikere...Typisk hyperreligiøse og andre fanatikere med enerett på sannheten: De elsker å dømme andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går gjerne på spa med deg 19:54 :) Jeg spanderer, eller rettere sagt så er det 1940 sine skattepenger ,så det er hun som spanderer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahahahaha.. jeg begynte å le...... og det var på grunn av de jæ... bollene ;)

 

Likte innlegget ditt veldig godt, selv om ikke alle andre forstår slikt som å ha barn i barnehagen når en selv er "hjemme" :) Mange grunner til å være hjemme, mens barn er i barnehage, og du har en av dem. Jeg har hatt mine, selv om de ikke er helt like dine. Men mine er faktisk like gode, likevel :)

 

Og eldste var faktisk i barnehage, og rett etter SFO, pga den minste som hang standhaftig fast i puppen de 4 første månedene. Jeg grodde bare fast i stolen min, jeg...... MED puppen ute til enhver tid. Rart jeg klarte å handle inn mat, forresten....... Dusj? Tja, fikk det til noen dager. Og luksusen var de dagene jeg fikk både dusje og vaske huset samme dag. DET var rolige dager, det ;)

 

Jeg driter i hva andre velger, fordi jeg VET at hver enkelt har sin grunn. For andre kan nok det på utsiden sett ut som om jeg ikke har hatt god nok grunn, men snakk med de som har hatt med barna å gjøre... De sier jeg har valgt helt rett for BARNAS SKYLD. Ikke at jeg ikke klarer, men de har trengt mer enn hva jeg har klart. Jeg er ikke fagperson nok for mine barns tilfeller........ Jeg er MOR!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal folk begynne å drite i hva andre gjør og mene de gjør så mye bedre enn andre?

Her begynner ikke barna i barnehage før de nærmer seg 2 år, jeg har mine meninger om hva som er best og prioriterer deretter, men jeg dømmer ikke folk som verken må eller velger anderledes..tror de aller fleste ønsker det som er best for barna sine og alles situasjon er ulike i forhold til hverdagens kabal som skal gå opp!

 

Men ikke fall i fella å forsvar dine valg, slapp av!!! du gjør det som funker for deg og dine, ikke noe å hisse seg opp for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en parasitt og en snylter i samfunnet. Hadde det vært rettferdighet i verden skulle besteforeldrene dine bodd hos deg når de ble pleietrengende, i og med at du tydeligvis ikke har lyst til å jobbe og betale skatt slik at kommunen kan ta omsorgen for dem.

 

Faktum er at norge ikke hadde gått rundt uten arbeidende mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn noen som vil ansette meg du 20:18 så jobber jeg gjerne jeg :)

 

Og btw, har spart staten for masse penger jeg ,da jeg har pleiet flere av mine fam medlemmer over lengere tid !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ingen måte meningen å såre deg, innlegget var rettet mot henne som hele tiden impliserer at mødre som bruker barnehagen ikke er gode mødre.

 

Det var litt satt på spissen, og skrevet i sinne over trangsynte meninger. Poenget var at det ikke på noen måte er edelt gjordt å melde seg ut av samfunnet fordi man ikke ønsker å jobbe.

 

Jeg veit at det er mange som ønsker å jobbe, men som blir skubbet ut av arbeidslivet av mer og mindre gode og saklige grunner, og det er trist både for den det gjelder, og for samfunnet som ikke ser hvilke ressurs vi går glipp av ved å ikke slippe til alle.

 

20:18

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte hovedinnlegget. Du får virkelig sagt det. Skriver bra.

Og jeg er helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...