Gå til innhold

symptomer i uke 5-6

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg syntes ikke jeg har så mange symptomer på graviditeten ennå, bare litt ømme bryster... hadde lite forrige gang jeg var gravid også, men blir litt urolig av det. Hvordan er det med dere andre som har kommet til uke 5-6?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er 6 uker på veg og har kun ømme bryster. Kunne igrunn like godt ikke vært gravid, for jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt :P

Gjest Meg og mine ♥
Skrevet

Hei,

Jeg er i 5. uke, og føler akkurat det samme som deg. Eneste symptomene jeg har er murringer i mage og rygg. Synes dette er litt rart, da jeg hadde helt andre symptomer i forrige svangerskap. Spesielt ømme pupper, kunne nesten ikke dusje forrige gang.

Men vi får nyte det så lenge det varer... hehe;)

Skrevet

Har egentlig hatt veldig lite symptomer på svangerskap hittill selv. Er ca i uke 5.. Har hatt noen få "kast" med kvalme hvor den har dukket like plutselig opp som den forsvant. F.eks jeg skulle finne meg noen nøtter og sjokolade (for energi) da jeg var på en lang fjelltur og jeg ble bråkvalm! Men da jeg bestemte meg for å la være å spise dem gikk det over.Ellers har jeg kjent litt stikkinger nederst i magen.

I de siste dagene har jeg ikke kjent noenting foruten om at jeg er oppblåst i magen. Flat mage tidlig på morgenen og bulemage rett etter frokost.

Blir urolig når jeg kjenner så lite, spesielt siden mange rundt meg har mistet i det siste. Jeg for min del vil ikke fortelle det til noen at jeg er gravid så tidlig..

Lykke til dere, det går nok som oftest bra :)

Gjest Hippo ღ
Skrevet

Jeg var akkurat der du er for bare noen få dager siden.

Mandag (da var jeg 7+2) kom kvalmen kastende over meg, og jeg kastet opp. Tirsdag hvilte jeg, Onsdag var fin. Men torsdag var helt GRUSOM!! Var kvalm så og si hele dagen. Og brekte meg flere ganger.

Jeg "klagde" frem til da på manglende symptomer..

Skrevet

Hei, jeg er gravid i uke 6, fant det ut i går, spennendes :) De symptonene jeg har hatt er veldig ømme bryster, murring og kvalme :)

Skrevet

Heisann!

Jeg er også 6 uker på vei, og har ganske mye murring i magen. Er ellers trøtt og gjesper hele tiden! I motsetning til tidligere svangerskap, så har jeg ikke super luktesans denne gangen og bra er det;)

Skrevet

Har kommet til uke 7, men i uke 5 var det ikke noen tegn til graviditet, annet enn positiv test. Siste par ukene har jeg derimot vært kvalm :-P

Skrevet

Hei jenter, jeg er selv i uke 10 snart, så kvalmen begynner å gi seg litt nå, men er ganske kvalm og utilpass til tider spesielt på morning og formiddag. Kan si at jeg hørte at hvis man er kvalm og skikkelig kvalm så har babyen det bra der inne, det er positivt,

Lykke til til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...