Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 http://www.dagbladet.no/2011/06/21/nyheter/svineinfluensa/innenriks/helse/folkehelseinstituttet/17010553/ FY SKAM DERE, ANSVARSLØSE MØDRE!!!! ER DERE HELT BLINDE ?! TENK Å DONERE DERES EGNE BARN TIL DEN SLAGS!! IKKE STOL PÅ STATEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 Poenget? Forøvrig en interessant link om bivirkninger etter svineinfluensavaksinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 Glad jeg ikke hørte på alle andre men meg selv..Vaksinerte ikke de to barna mine..Og har heller ikke minstemann i barnehage;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 Selvføgelig er dette noe "mannen i gata" skal kunne forutse! Idiotinnlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 Når det gjelder vaksinasjons programmet stoler da de fleste på staten? De hadde forventet 5 tilfeller. Hvor mange tilfeller forventer de av MMR vaksinen? 4? Hvis det ikke blir mer hører vi ikke noe? Hm, interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #6 Del Skrevet 21. juni 2011 "Mannen i gata" burde kanskje ha vært bittelitt mer kritisk til hva han sprøytet inn i ungene sine. Det var ikke store etterforskningen som skulle til for å kunne legge sammen to og to her i gården i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #7 Del Skrevet 21. juni 2011 glad hverken jeg eller barnet mitt tok vaksinen xD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå