Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 På sin 5 års bryllupsdag. Så da klarte de seg gjennom motgangen:) De har aldri hatt det bedre enn nå skriver hun på bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 hvem er Camilla og Håkon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 kronprins haakon og dama til prins charles (england) dro en tur til vegas og giftet seg 2 ganger denne helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 Så flott! Da hjalp det vel at han fikk luftet tissefanten sin litt da tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 Oi takk for oppklaringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #6 Del Skrevet 21. juni 2011 17.23... Hvordan vet du at han har ligget med andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #7 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvor har du det fra 17.23? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #8 Del Skrevet 21. juni 2011 Hun har vært med i unge mødre og er blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #9 Del Skrevet 21. juni 2011 Så interessant da! Snakker vi om en av disse latterlige, navlebeskuende bloggerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #10 Del Skrevet 21. juni 2011 har var jo singel så var ikke utro xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #11 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvordan kan en være singel OG gift? De var vel aldri separert såvidt jeg vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #12 Del Skrevet 21. juni 2011 så er man utro om man har seg mens man er separert? okei. shame on him then Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #13 Del Skrevet 21. juni 2011 om han hadde seg da. det aner jeg ikke. hilsen 20:50 og 20:57 vår ikke håpe han hadde seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #14 Del Skrevet 21. juni 2011 Spesielt uansett, å fornye ekteskapsløftene etter fem år ? Det virker som om de tror alt skal være rosenrødt og fantastisk hele tiden. Våkn opp! Livet er ikke slik i det hele tatt. Men fint for de om de føler de er helt fantastisk, forj#$$% nyforelsket hele tiden, etter en lang periode med dating av andre og lignende... og det SOM GIFTE ? Spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #15 Del Skrevet 21. juni 2011 Er de så interessante disse på unge mødre på tv at vi skal sitte her å diskutere bloggene deres hver uke? Jeg aner ikke hvem dette er, driter i det. Bra de har funnet ut av det. Lykke til til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #16 Del Skrevet 21. juni 2011 "We were on a BREAK!" - Ross, Friends Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #17 Del Skrevet 21. juni 2011 Ja, han har "luftet seg litt" med en av mine venninner. Ei trivelig jente, og veldig laidback i motsetning til matrona han er gift med. Men det ble med det, tror han har inntatt rollen som "den perfekte ektemann" igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #18 Del Skrevet 21. juni 2011 Ja, de fant vel ut at ikke gresset var grønnere på den andre siden likevel. Virket sikkert spennende å prøve noen andre i et par dager.. Umodent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #19 Del Skrevet 21. juni 2011 Har han vært med noen andre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #20 Del Skrevet 21. juni 2011 Så var hønsekoret igang igjen. Tenk å være så higen etter sladder at man utleverer det man vet om sine venninner her. Jeg gir meg ende over. La de nå leve ifred uten at hele Norge skal vite hvem som har gjort hva med hvem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #21 Del Skrevet 21. juni 2011 Kremt.. Å fornye ekteskapsløftene sine høres da fryktelig amerikansk ut og dermed også veldig klisjè etter min mening. Urk. Kanskje et aller siste forsøk på å få ting til å fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå