Gå til innhold

Camilla og Håkon skal fornye ekteskapsløftene neste år..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På sin 5 års bryllupsdag. Så da klarte de seg gjennom motgangen:) De har aldri hatt det bedre enn nå skriver hun på bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kronprins haakon og dama til prins charles (england) dro en tur til vegas og giftet seg 2 ganger denne helgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Spesielt uansett, å fornye ekteskapsløftene etter fem år ? Det virker som om de tror alt skal være rosenrødt og fantastisk hele tiden. Våkn opp! Livet er ikke slik i det hele tatt. Men fint for de om de føler de er helt fantastisk, forj#$$% nyforelsket hele tiden, etter en lang periode med dating av andre og lignende... og det SOM GIFTE ? Spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de så interessante disse på unge mødre på tv at vi skal sitte her å diskutere bloggene deres hver uke? Jeg aner ikke hvem dette er, driter i det. Bra de har funnet ut av det. Lykke til til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han har "luftet seg litt" med en av mine venninner. Ei trivelig jente, og veldig laidback i motsetning til matrona han er gift med.

Men det ble med det, tror han har inntatt rollen som "den perfekte ektemann" igjen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de fant vel ut at ikke gresset var grønnere på den andre siden likevel. Virket sikkert spennende å prøve noen andre i et par dager.. Umodent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var hønsekoret igang igjen.

 

Tenk å være så higen etter sladder at man utleverer det man vet om sine venninner her.

 

Jeg gir meg ende over. La de nå leve ifred uten at hele Norge skal vite hvem som har gjort hva med hvem.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt.. Å fornye ekteskapsløftene sine høres da fryktelig amerikansk ut og dermed også veldig klisjè etter min mening. Urk. Kanskje et aller siste forsøk på å få ting til å fungere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...