Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #26 Del Skrevet 21. juni 2011 Er det noen her som syter? (ps.treffe venner på dagtid?? de fleste jobber, vet du) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teline Skrevet 21. juni 2011 #27 Del Skrevet 21. juni 2011 Beklager 18.46, men dine personlige erfaringer er ikke det andres opplevelser måles etter. At du ikke opplevde tilværelsen alene som slitsom kanha med dine egenskaper å gjøre, personligheten til barnet og en hel del andre ting som påvirker livskvsalitet og overskudd. Jeg har hatt noen beintøffe år alene. Det at du ikke synes din alenetilværelse var spesielt tøff forandrer ikke min og mange andres virkelighet. Det er rett og slett litt arrogant å tro at en selv er målestokken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #28 Del Skrevet 21. juni 2011 det er nå ikke bare alene mødre som syter her inne vil jeg si. jeg er ikke alene mamma. har en hjelpsom og snill mann. så jeg skal ikke klage. syns alene mødre gjør en super jobb. men det syns jeg egentlig de fleste mødre gjør! og det er så mange her inne som er i et forhold som også klager på alt mulig vås. så ikke kom å kritiser alene mødre fordi de klager litt. de er jo tross alt alene om det. så det burde kunne klage dobbelt så mye som de som er to!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #29 Del Skrevet 21. juni 2011 De fleste har vel fri i helger da. Forøvrig så flyr vel ikke de som er i forhold og har familie hit og dit heller da. Jeg jobber fulltid, har to barn, mann og hus osv. Da blir det liten tid til å treffe venner på fritiden, og hvis jeg gjør det en gang i ny og ne så tar jeg barna med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #30 Del Skrevet 21. juni 2011 Nå snakker jeg generelt, snakket ikke om debatten her. Jeg syns alenemødre syter mer enn de trenger. Thats all im saying! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #31 Del Skrevet 21. juni 2011 Kjære tid! Her er det en som prøver å lage en hyggelig tråd, men så skal folk lage det til en diskusjon!? Min pappa er sterkere enn din pappa... Ærlig talt folkens! Finn på noe annet å krangle om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #32 Del Skrevet 21. juni 2011 Dette er et diskusjonsforum. Det følger naturlig at folk diskuterer ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #33 Del Skrevet 21. juni 2011 Det eneste de fortjener er en bæsj i banna. De lever luksus med våre skattepenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #34 Del Skrevet 21. juni 2011 Karma er noe dritt 19:21..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #35 Del Skrevet 21. juni 2011 Og som ikke du nyter godene av skattepengene selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #36 Del Skrevet 21. juni 2011 De eneste som syter og klager her inne er jo de som er i forhold... gubben gjør ikke noe, han har ei anna, han er på byen osv... bla bla bla... Åpner ei alenemor kjeften så er hun trygdesnylter... *gleder meg til å bli alenemor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #37 Del Skrevet 21. juni 2011 Teline sier mye fornuftig her. Takk for at du sier det jeg tenker og setter "nebbene" på plass. Du virker som ei flott, oppegående dame:) Hilsen an annen alenemor som også synes det er veldig slitsomt til tider - og som synes det er mange korttenkte mennesker her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå