Gå til innhold

Vondt i kroppen og overalt omtrent!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff.. Har så vondt i ryggen, magen (murringer), hoftene, låra og leggene!

Fikk sånne kramper i senene på innsiden av låret når jeg våkna idag?? Hmm var sikkelig ubehagelig! Også hadde jeg så fryktelig trykk nedover så jeg måtte gå krombøyd en stund!

Kjentes ut som noen holdt meg på hoftene og pressa dem nedover på enn eller anna måte!

Stikkninger og smålige kramper i leggene i hele natt! Så har ikke vært så mye søvn at det gjør noe! :/

Håper det bare skjer noe snart! Er så smålig frustrert atte! Huff!

25 dager igjen til termin, men alikevel er jeg så sinnsykt klar for å få han ut altså! hehe :P

Noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 35 dager igjen, men kjenner meg rimelig klar. Og kjenner meg VELDIG høygravid. Men... har fått to før som gikk på overtid, så jeg vet å senke forventningene =)

Nyter dagene nå. Hjemme. Tid til å ordne ting, tid til å slappe av når jeg vil. Skal vite å nyte det så lenge som mulig.

Skrevet

Jaaaaa, jeg også. :D Klar som bare den - men det er for tidlig for lillegutt å komme ut enda.

Det er så tuuuungt og vondt. Kynnere, kynnere, stikkinger og skikkelig nedpress, akkurat som du beskriver. Idag har vart skikkelig illa og såg akkurat på de stakkars føttene mine; knallrøde og hovne... må nesten le - snakke om at kroppen forandrer seg, og tar stryk! I hvertfall min.

Min søster er helt annerledes når hun er gravid. selvfølgelig er det tungt for henne også, men hun blir ikke stor på samma sett... rart det der, at alle reagerer så forskjellig på graviditet, men enda så likt..

Det som er enda mer underligt er at jeg " bare" er i uke 35, 43 dager igjen (!) og jeg føler meg mere høygravid nå, en da jeg fødte min datter for fem år siden.

Fikk for så vitt en tidlig ultralyd som gav termin to uker før hva ord. ul tilsier - så man vet aldrig.. *håpe*

men, men, han kommer vel når han er klar;)

Masse lykke til videre - og hold ut!! ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...