Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 Høyre har liksom alltid vært favoritten, så nå den siste måneden har venstrepuppen blitt fryyyktelig slunken og nesten helt tom. Men det burde vel gå greit å bare amme på den ene puppen nå som baby er såpass stor og ikke trenger så mye melk lenger, eller? Noen med samme "problem"?
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Det finnes mange mødre som av ulike årsaker bare kan amme på ett bryst helt fra fødsel så det tror jeg ikke du trenger å uroe deg for Da lager vel det brystet melk ut fra datteren din sitt behov.
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 21. juni 2011 #3 Skrevet 21. juni 2011 Jeg ammet på bare et bryst siste mnd, gikk helt fint det. Har ei venninne som bare ammer på et bryst, har gjort det siden han var noen uker. Nå er han snart 4 mnd... Og det fungerer helt fint!
akvarangen Skrevet 21. juni 2011 #4 Skrevet 21. juni 2011 Jeg hadde mye mer melk i høyre pupp enn venstre med førstemann, og de siste månedene - kanskje fra han var rundt 8 mnd - ammet jeg kun fra høyre pupp. Ikke no' problem det!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2011 Supert! Da gidder jeg ikke å stresse med pumping osv for å "gjenopplive" venstrepuppen
Lillepusen-78 Skrevet 21. juni 2011 #6 Skrevet 21. juni 2011 Sånn hadde vi det da jeg ammet førstemann. Da han var ca 8 mnd ville han ikke ta venstrepuppen, og ammet et par måneder med høyre. Funket helt fint, det. Merker samme tendensene denne gangen. Liiiite melk i venstre, så er sikkert ikke lenge det funker der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå