Gå til innhold

"melk" i puppene? WTF?????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har hatt ømme pupper i en ukes tid, å i dag når jeg presset litt på brystvortene kom det ut væske, nesten som melk.

Har skikkelig noia for å være gravid siden jeg har de barna jeg vil ha, men syns å huske at væske i puppene er et tidlig tegn, eller??

Ja sikkert dumt spm, men i lettere panikk/angst så spørr man uansett faen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får det av og til jeg og, er visst normalt :) Bruker å få det ikke lenge før mensen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt, noen får det i visse perioder av syklusen mens andre kan ha det hele tiden. Jeg har det konstant....har hatt det i 8 år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk mange som opplever å ha mindre melkeproduksjon livet ut, etter fødsel og amming.

En tante av meg fikk sitt siste barn for 30 år siden, og hun hilste på mini på 4 uker her i går, hun fikk ømme, væskene bryst. Kroppen hennes reagerer hormonelt på alt som har med små barn å gjøre. Kjenner flere andre som har det slik også, hos to av dem startet det først 10 og 15 år etter siste fødsel!

 

Men, det kan hende det er et tegn også, men man vet jo ikke dette før tiden for graviditets testen er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt den gleden av å amme eller få baby enda, men jeg har også væske i puppene noen ganger. Ganske vanlig selv uten å ha ammet. Hadde ikke væske i puppene de 13 ukene jeg var gravid, så trenger absolutt ikke være tegn på graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du bør få sjekket dette hos en lege, at det virkelig er melk.

Væske ut av puppene kan også tyde på alvorligere ting. Hater å skrive slike ting, i fare for å skremme noen. Men min mor opplevde at det kom væske ut av puppene, og det viste seg å være langt framskreden kreft...

 

Mest sannsynlig er det ikke noe alvorlig, men er vel greit å få avkreftet evt. sykdom?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...