Gå til innhold

jeg har så dårlig råd!! skulle ønske det datt ned noen tusen fra himmelen, vet ikke engang om jeg har råd til å dra i utdrikningslag til en god venninde om to uker... :(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er redd hun blir lei seg og tenker at jeg ikke bryr meg om jeg ikke kommer, blir ca 1000 kr foe den kvelden..får jo ikke til å si fra til henne om at jeg ikke har råd heller, da ødelegger jeg jo overraskelsen..

hva hadde dere gjort?

har virkelig ikke råd, har tre utestående regninger denne mnd som jeg ikke får betalt engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo ikke sikkert forloveren vet hvor dårlig råd de inviterte har da!

I tillegg så er det vel ganske normalt at utdrikningslag ligger på rundt den summen? I hvert fall de utdrikningslagene jeg har vært med på. Morsomt å gjøre litt andre ting enn bare piknik i parken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen skam å ha lite penger, men vær ærlig da. ikke noen teite unnskyldninger og ingen venninne er verdt en anmerkning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal skje på utdrikningslaget da?

Da jeg arrangerte utdrikningslag for min venninne var det et par som ikke hadde råd til å være med på alt. Da kom de når det programmet som kostet mest var ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare vær ærlig å si at du ikke har råa d.. jeg takket nei til utdrikkingslaget til en god venninne for 14 dager siden. det var på 1600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet jeg ikke hvordan det er i det utdrinkningslaget, men ofte så er det på dagen det som koster penger.

Hva med å si til forlover at du ikke har så god råd for tiden, men at du kommer på kvelden? Kommer jo selfølgelig ann på hvilke planer som er lagt opp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...