mami07 *fødeklar* Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 etter å ha spiste hjemmelaget panini i går men en grillet kylling som har ligget i kjøleskapet noen dager,ble jeg skikkelig dårlig og har spydd store deler av natta og føler meg fortsatt kvalm og uvel...er det noen som vet om det er farlig for babyen å bli matforgiftet av noen dager gammel kylling?????? skikkelig bekymret her jeg...
-98-11-13 Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Hei, Da jeg var gravid for 13år siden ble jeg kraftig matforgifta da jeg var på ferie. Var da 5mnd på vei. Jeg var skikkelig syk i 7hele dager, det kom i begge ender etter noen dager fikk jeg besøk av en lege, som sa at det viktigste var å få i seg nok veske. Jeg ble til slutt frisk, og det er jenta mi på snart 13 også Om du alikevel ikke klarer å roe deg, så ring legevakta og snakk med de God bedring
mami07 *fødeklar* Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2011 tusen takk for svar ) fikk samme beskjeden av fastlegen min,så heller innpå med vann i små mengder ofte her,og begynner å bli bedre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå