Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er akkurat som at det dovner bort under puppene når jeg sitter.. Jeg gleder meg så fælt til magen synker litt! Dette er mitt andre svangerskap så dvs at hodet ikke festes(?) Når sank magen deres a? Jeg er 32+4..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel så forskjellig når det skjer. Om det skjer da. I mitt første svangerskap merket jeg aldri noe til at magen sank. Hodet til babyen festet seg da veldig sent.

Nå i siste svangerskap festet hodet seg/magen sank i uke 36.

Skrevet

Det er nok veldig individuelt når magen "synker"- og det er slett ikke sikkert det skjer overhodet! Selv har jeg to barn fra før, og magen sank aldri i noen av de svangerskapene. Ser dårlig ut denne gangen også; er nå i uke 36, og fremdeles ingenting skjedd på den fronten!

(Men så skal ikke jeg klage heller da, for har hatt liten mage hver gang, samt ganske lav mage - og aldri vært plaget med at den presser/tar nevnverdig mye plass oppover..)

Lykke til med de siste par mnd'ene - hold ut!! :-)

Skrevet

Jeg går i 35. uke, og da står det på informasjonen på MIN SIDE at magen er på det høyeste. Så da håper jeg at magen synker litt framover. Samtidig vokser jo babyen, og jeg kan ikke huske at det ble så sykt mye lettere å puste de siste ukene forrige svangerskap. Ikke ble det mindre "gulping" i stedet for raping heller;) Kjipt når man får hele kjeften full av gamle matrester når man tror man bare skal lette litt på trøkket ut av munnen;)

Skrevet

Ja, riktig.. Så det kan faktisk hende at øvre del av magan vil fortsette å dovne bort til ungen er ute.. Det var det jeg fryktet i og med at ungen muligens ikke fester hodet denne gangen.. typisk.. Men, jeg holder ut!:D

Jeg klarer faktisk å ligge på ryggen!! Også er ikke såå veldig plaga med halsbrann! Så det er jo ikke dårlig! :D

Haha, Billie Jean! "..kjeften full av gamle matrester når man tror man bare skal lette litt på trøkket ut av munn!" Mye ekkelt vi bare må tollerere.. haha, huff.. :P

Takk for svar, damer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...