Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 Vi testet den i går, og det så jo ut som mannen min var ute å trillet dukkevogn jo! hehe:) Og han er ikke høyere enn 1.83! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 Det er en grunn til at jeg og mannen min bare har kjøpt Simovogner til nå........ Vi er høye begge to. Det er så mange "dukkevogner" på markedet nå. Liker ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg så etter den største og høgaste vognen jeg kunne finne... Ble ei Hippa Duo her Synes vognene nå fortiden er lave, men så er jeg ekstremhøg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 Mannen min er 189 cm, og den funker fint for oss begge. Håndtaket kan justeres til ønsket høyde ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå