jobber med saken har klart det Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 Er det mulig for far å overnatte på Haukeland? Eller har denne muligheten helt forsvunnet?
LillyLilly Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Den muligheten er nok vekke, om det ikke er noe meeget spessiellt som gjør at far må være der da! Vi fikk familie rom sist jeg fødte, og det var bare fordi de var redd for at jeg skulle bryte fullstendig sammen etter å ha fått beskjed om at min far var død.
jobber med saken har klart det Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2011 Huff, så trist LillyLilly....
LillyLilly Skrevet 21. juni 2011 #4 Skrevet 21. juni 2011 Gikk og går helt fint! Er snart tre år siden nå. Og den gang hadde jeg en prematur baby å ta meg av, så hadde mer enn nok å henge fingrene i. Var ikke som om det kom som ett sjokk at en meeget alkoholisert og syk manns kropp fikk nok og gav opp, men han kunne godt holdt ut i ett par dager til liksom!
Babyønske �� Skrevet 21. juni 2011 #5 Skrevet 21. juni 2011 Storken har familierom, og det får man tilbud om hvis det er ledig. Jeg fødte i slutten av april og vi fikk ha familierommet i et døgn. Da ville de tilby rommet til noen andre og jeg måtte da på tomannsrom (noe jeg ikke ville, så jeg reiste hjem istedet for).
jobber med saken har klart det Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2011 Bra det gikk fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå