Gå til innhold

Jeg gidder ikke bruke vbilstol til poden min på 2 år. Han blir så kvalm av å sitte i stolen sin.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke greia med hvorfor han skal sitte i stol heller.

Det er jo uansett farlig å kjøre bil og han har jo på godkjent bilbelte, for det er jo de som er utstyrt i bilene.

I tillegg så har vi ikke plass til vanlig bilsete i bilen og vi har verken råd til å kjøpe ny bil eller et sete som tar mindre plass. I tillegg så blir han kvalm av å sitte i bilstol og sier han ikke vil. Orker ikke å høre på maset hans, så derfor dropper vi like godt hele bilstolen.

Dere kan gjerne prøve å motbevise meg, men jeg VET hva som er best for mitt barn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bilstol reddet livet mitt da jeg var to år, og vi havnet i kollisjon. det var hvertfall det foreldrene mine ble fortalt på sykehuset. virker ikke akkurat som om du VET hva som er best for barnet ditt.. med mindre det har det bedre som død, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er helt enig med deg HI. Hvorfor bestemme over barna når de kan bestemme selv? De er bare barn en gang i livet, jeg orker ikke å krangle med småen, la han styre og bestemme alt.

 

 

 

Mitt barn hater å bruke bilsele, så det slipper han.

 

 

 

 

Klokka var 0657 og jeg unngikk en diskusjon på morningen:

 

Småen: Mamma jeg vil ha is!!

Meg: Først skal vi spise børdskiver

Småen: Viiiiil ikke!!!!

Meg: Ok ta deg en is du ...

 

MYE GREIERE enn å gidde å krange og diskutere med de små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poden min liker helst å sitte foran han... og aller helst på fanget mitt da jeg kjører. Og det er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn gjør vi det også og jeg skjønner ikke at noen orker å diskutere med småungene sine eller oppdra dem i det hele tatt - da blir de bare gode på å argumentere og meddele sitt syn på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har ikke tatt med i betraktningen at det er forbudt å kjøre med små barn i bilen uten godkjent sikkerhetsutstyr, og at bilens bilbelter ikke er godtkjent i seg selv for små barn?? det vil si at i tillegg til at barnet ditt mye sannsynlig dør eller blir hardt skadd hvis ulykken skulle være ute vil du i tillegg bli dømt for å ikke ha sikret barnet ditt forsvarlig. litt kjipt å få en sånn tilleggsstraff i tillegg til å vite at du er ansvarlig for ditt barns død/skade... men klart det: en toåring er jo fullt i stand til å vurdere selv hva som er best for ham.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

Jeg regner med at dette er et tulleinnlegg for ingen er vel så korttenkt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror kjører rundt med bilen full av bilstoler. Han har ingen barn, men greit å ha i tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn arver inteligens fra foreldrene. Det er sån sett sansynligvis et greit valg du gjør. Så dumme mennesker er det jo like greit at utryder seg selv like godt først som sist.

 

Ironi er greit, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...