Gå til innhold

FY! Nå er jeg så lei av Jehovas BAKOVER vitne at jeg...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

spyyyyyr!!!

makan til rama-skrik!?

blir jo aldri kvitt dem.. de gnåååler og gnååååler..

og jeg er selv for bakovervendte seter.. MEN det må da være grenser eller?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe!

 

Tenk at noen bare MÅ fortelle andre at de gjør en dårlig jobb som foreldre.

 

Barne-politiet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedet for ¨å gnåle og kalle andre for dumme, dårlige foreldre osv, så burde bakovervendt-entusiaster heller jobbe for et lovforslag som forbyr fremovervendte seter til 4 års alder. Men neida, DET er ikke noe man gidder :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...at jeg håper ikke jeg kræsjer neste uke og barnet mitt dør, og at jeg får skyldfølelse, fordi politiet sier at livet kunne vært reddet hvis han hadde sittet bakovervendt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man om man MÅ ha setene forovervendt pga funksjonhemming? Lar være å kjøre fram til de er 4 år? 12:02?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12:02: Kødder du?! Mener du virkelig at det må lover til for at du skal sikre barnet ditt på best mulig måte?!

- Må det en lov til, for at du skal skjønne at du ikke skal la barnet ditt ligge alene på stellebordet?!

- Må det en lov til, for at du skal skjønne at ikke barnet ditt skal gå i trafikken alene?!

 

Hvor mindre reflektert går det an å bli?! Det er faktisk lov til å bruke hodet sitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12:06: Og hvor står det at noen kanskje må ha forovervendt bilsete pga funkjsonshemming??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

Tanta mi har meldt seg inn i JV, så jeg pleier bare å si at om jeg lurer på noe så kontakter jeg bare henne. Pleier å holde.

 

Men det var en gang nå i vår, hvor jeg var litt stresset, så da de kom på døra her så sa jeg at jeg bare kunne ta imot brosjyren deres og lese senere. DUMMESTE jeg kunne gjort. De kom tilbake en gang i uka etter det, en gang for å gi meg en liten bok, neste uke for å informere om en samling de skulle ha i forbindelse med påska. 3 gangen de kom, sto jeg med babyen på armen og de to mellomste sto og dro i meg, mens eldstemann lette etter genseren sin og maste høl i huet på meg. Da rant det over for meg, og jeg sa;

Vet du hva, jeg finnes ikke religiøs. Jeg er alenemor til 4 barn og veit ikke engang hvem faren til denna er (nikket mot babyen). Jeg lever i synd og trives med det, så jeg tror du kaster bort tiden her.

 

Har ikke sett snurten av dem etterpå.. hehehehehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

Og jeg har akkurat kjøpt nytt bakovervendt sete, for nå har jeg endelig plass til det i bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ettersom 50 % av befolkingen fortsatt kjører med små barn i forovervendte seter og noen til om med i forsetet, så er det jo TYDELIGE NØDVENDIG med enda mer masing! De som har litt tregt for det, har jo fortsatt ikke fått inn i hodet at det kan redde livet til barnet deres. Eller så bryr de seg mer om seg selv enn barnet..

 

Og de eneste som blir sure for å høre dette om og om igjen, er de som ikke har vett nok eller ønsker å bruke pengene sine på å sikre barnet bedre.. De blir irritert fordi de innerst inne vet at de burde gjort det beste for barnet sitt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELVETE ALTSÅ!!!!!!!!!!!!!! KAN IKKE FOLK SLUTTE Å BRY SEG OM HVA ALLE ANDRE GJØR?????? OM JEG VELGER Å HA UNGEN MIN FREMOVER ELLER BAKOVER HAR VEL INGEN NOE MED?? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

 

 

FÅ DERE ET LIV!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke klar over at vi som har forovervendte seter kommer til å slite i HARMAGEDDON mens de som har bakovervendte kommer til å LEVE EVIG PÅ EN PARADISISK JORD??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du frøken jehova nr 13.24 :P

jeg HAR ungen min bakover jeg.. men jeg fatter ikke hvorfor dere mååååå gnåle så jævlig mye om dette?!

som du ser så blir resultatet bare at folk blir så lei at de ikke gidder å bry seg..

 

så.. hvis det er så forbanna viktig for DEG hva ANDRE gjør så får du vel fremme et lovforslag da!?!?!?!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldsterådet vedtar igjen å minne de bakoverendte vitnene på at de egentlig skal gå fra dør til dør og dele ut pamfletter. Om de finner noen stakkars forovervendte fortapte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2010, med dagens regler og praktisering av disse, døde det ingen barn under 5 år i bil. Det er helt klart litt å hente sikkerhetsmessig med å ha barna (og også voksn) bakovervendt i bilen, men det er spørsmål om hvor store resurser man faktisk skal sette inn mot noe som eret lite problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...