Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 Pjokken på litt over 3 år har balansesykkel/løpesykkel. Og virker å ha god kontroll på denne, legger utfor i bakker med fart og holder beina oppe fra bakken, så det virker som han har balansen i orden. Er en motorisk flink og sterk gutt. Er det for tidlig med 3hjuls sykkel til han? Når begynte deres unger med dette? Da tenker jeg på sykkel uten støttehjul...
2 Sommerbarn Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Tenker du på 2 hjul sykkel? En 3 hjulsykkel er jo med støttehjul....
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Skrevet 21. juni 2011 Regner med du mener 2hjulsykkel? Min begynte med 2hjul da han var litt over 3 år. Han brukte ikke støttehjul, gikk rett på sykling. Han hadde ikke slik løpesykkel, men har svært god balanse (trente mye på det som baby). En annen sak er at de overhode ikke har kontroll på trafikkbildet i den alderen da, så det er fint å sykle på inngjerdet område eller steder hvor det ikke er trafikk:)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Skrevet 21. juni 2011 min gutt fikk 2hjulsykkel til 3 årsdagen sin. han har med støttehjul da. sykler rundt som bare det... 5 åringen min fikk til 4 årsdagen sin men har ikke villet bruke den før nå.. men hun vil enda ha støttehjulene på.....
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Skrevet 22. juni 2011 Hihihi, snakk om at ammetåka henger lenge i;) Mente selvfølgelig 2hjulssykkel ja, hehe. Da tror jeg vi prøver 2hjuling til han i løpet av sommeren..
Mams88 <3Benedicte<3 Skrevet 22. juni 2011 #6 Skrevet 22. juni 2011 Hun fikk 2hjulssykkel da hun fylte tre. Har prøvd å ta av støttehjulene, men hun likte det ikke... så de kom på igjen. Generelt er hun ikke glad i å sykle. Er glad for at hun er glad i å balansere på ting og ri, så får hun utviklet balansen sin i allefall
Snart mamma til 4 Skrevet 23. juni 2011 #7 Skrevet 23. juni 2011 Guttene mine fikk 2hjul sykkel med støttehjul te 3års dagen sin =) og de sykler som bare det =)
Knøttefrøken Skrevet 24. juni 2011 #8 Skrevet 24. juni 2011 gutten min har syklet på sin 2hjuls uten støttehjul siden han var 3 år og 4mnd. Hatt løpesykkel siden han var 2 aldri hatt på støttehjul
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #9 Skrevet 25. juni 2011 min sønn begynte å sykle uten støttehjul da han fire år. Han er nå fem år og har 20 " girsykkel.. tida flyr !!! jeg var selv sein.. hvfall 6 år før jeg turte ta av støttehjulene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå