Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 Broren min og kona vil gjerne at vi skal gi dem et bud, vi har ikke allverdens midler, derfor må vi kjøpe brukt, men jeg vet ikke hva slikt koster jeg....? Begge deler er pent brukt, voksien er 3 år gammel og vogna er 7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 Kanskje 1000kroner til sammen. 7år begynner å bli gammelt. Gå inn på finn og se hva de tar for det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 Smålig av din bror å ta betaling. Er jo noe gammelt de vil kvitte seg med. By ett par hundre.. Eller gå på Finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 En sju år gammel vogn får de ikke mye for. Jeg kjøpte en 2004 simo bagvogn til å ha som ekstravogn hos besteforeldrene i fjor. Tror vi betalte en tusenlapp. Sjekk på finn hva sånne vogner går for, og så byr du litt mindre. De er tross alt familie. Bor du i Bergen kan du få den vi har gratis. Den er kjempegod, klassisk blå og ikke særlig slitt - sort understell og lufthjul. Vår gutt brukte den til han var over ett år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 Å, det var snilt - du som bor i Bergen. Men vi bor langt nord Og du som synes det var smålig av broren min, de driter ikke penger de heller så jeg skjønner dem godt. Hadde de hatt råd til det ville de gitt meg det, men hvis ikke jeg kjøper det så selger de det på Finn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #6 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg betalte 1500,- for en 4 år gammel Simo kombi-vogn, voksipose, regntrekk, myggnetting, stelleveske og parasoll til vogna. Hadde ikke betalt med enn 500,- for en 7 år gammel vogn og en brukt voksipose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #7 Del Skrevet 21. juni 2011 250-300 for vogna og 150-200 for posen. Ikkje noko meir enn det! :-) Vogna er tross alt 7 år, man får nyare brukte simovogner på finn for 500-1000. Eigentleg burde du ikkje gje noko for den. Trur dei vil få eit sjokk om dei skal prøve å selge den på finn for særlig mykje meir enn 300kr, man kan ikkje forvente det heilt store for ei så gamal vogn. Eg solgte nettopp ei brukt briovogn, den var fra 2009, fekk ikkje meir enn 2500. Den var brukt under 1 år og kun til eit born.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #8 Del Skrevet 21. juni 2011 Med mindre de har veldig dårlig råd, så synes jeg det er smålig av dem å ikke gi det bort til dere. Vi har fått masse av en familie vi kjenner inkl. f.eks. bæremeis. Vogna er verdt 0 kroner. Er det en pent brukt voksi, så er det verdt halv pris av ny pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #9 Del Skrevet 21. juni 2011 400 kr for posen og 100 kr for vognen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #10 Del Skrevet 21. juni 2011 Hæ? Vil broren din ha betaling for en 7 år gammel vogn av DEG?? Jeg ga bort vogna mi til søstra til eksen (faren til ungen min) da hun fikk barn. Kunne ikke falt meg inn å tatt betaling, familie er familie og 7 år gammel?? Den får de ikke mye for ellers heller den altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #11 Del Skrevet 21. juni 2011 Syns det er en uting at man ikke skal få betalt for tingene bare fordi det er familie. Her må man bruke skjønn og se på økonomi og midler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #12 Del Skrevet 21. juni 2011 jeg fikk min grtis på finn, den var 4 år gammel.. hadde ikke gitt mer enn 500 jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå