Gå til innhold

Er det normalt og være litt småforelska i sine barn??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hehe synes guttungen på 12 år er så skjønn for tiden, nesten litt småforelska i han!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er det ikke.

Men det er derimot normalt å være hodestups forelsket og helt myk ovenfor dem. Kalles mamma-kjærlighet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig normalt å være helt tussete etter sine egne barn og synes at de er fantastisk vakre, søte osv.

Det er en sterk form for kjærlighet, men å si at man er forelsket i egne barn synes jeg faktisk bare er litt ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er sunt å være forelsket i eget barn, men det å føle en enorm kjærlighet til barnet er noe annet. Det er vel ikke noe ord som er så stort så det dekker det vi føler for barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får hjerteklapp og forelskelsesfølese av mannen min.

Men jeg får det også når jeg ser den nydelige kjolen jeg akkurat kjøpte og når barna mine kommer løpende mot meg.

 

Forelskelese er et vidt begrep og dekker men enn begjær for en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør være en veldig stor forskjell på hjerteklappen du får når du ser på mannen og sønnen. Denne sønnen er 12 år(!!)

Man skal definitivt ikke være småforelska i sønnen uansett hvor vidt begrep det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke slik at jeg kunne tenkt meg og kyssa sønnen min annet enn på kinnet dersom man får lov til det! Jeg kjenner jo ikke den berusende følelsen som om man er forelsket i en mann, men må bare innrømme at jeg synes 12 åringen min er blitt en flott ung mann, ikke mange årene før han drar fra redet:(

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...