Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 Vurdere å ønske det som førstevalg men er usikker. Hva syntes dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 trenger sårt svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg var veldig fornøyd med Ahus. Hva lurer du på? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 var oppfølgingen bra? Hvordan var jordmor? Er det mange på barselsrommet ?? Får man mat nok. Har hørt at noen ikke får nok mat etter at de har født på andre sykehus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg fødte på gamle ahus. Har skjønt at de som er friske fødende har det bra der, men det var et helvete for meg som var syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #6 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg fødte også på gamle Ahus, var frisk fødende. Jordmor var veldig hyggelig og trygg. Ikke så fantasktisk fornøgd med barnepleieren som var tilstede under fødsel, hun smilte ikke èn eneste gang og var litt byrsk når hun henvendte seg til meg. Vi var heldige og havnet på tomannsrom etterpå, så det var ganske stille og fredelig. På kjøkkenet kunne mammaene forsyne seg med brød og pålegg, pappaene måtte spise i kantina eller skaffe mat på annet vis. Og sist, men ikke minst, da det viste seg at babyen ikke var helt frisk og trengte en operasjon ble vi VELDIG kjapt og effektivt overført til Riksen for behandling og oppfølging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #7 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg fødte på AHUS og er veldig fornøyd! De har sykehushotell man blir flyttet til etter fødsel og det oppholdet vi hadde der var helt fantastisk! Jeg fødte naturlig og ukomplisert, samt til termin. Så jeg vet ikke hvordan det er hvis man opplever komplikasjoner etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå