Gå til innhold

ferie i danmark ? noen som har vært på noen fine plasser de vill anbefale?? tenkte å leie hus:)

fox`y

Anbefalte innlegg

Har lyst til danmark med barna neste år så lurer på om noen kan anbefale noen plasse der d ikke koster all verden da. barna vill være 7,5 og 1 år neste år.

Å hva kan man finne på i danmark???

syns sydentur med 3 barn er veldig dyrt så går for danmark istede vist d er å anbefale.

Takker for tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var for 2 år siden i Øster Hurup. Bestilte vel hus like før jul og fikk et ganske koselig hus med stor hage til rundt 5000 for 14 dager. Det var kort vei til en nydelig strand, og et lite badeland.

Kort vei til Kattegat senteret og Fårup (mener jeg at det var) ca 1 1/2 t til legoland. Men der var ikke vi da... Jeg er ikke noe kjent i Danmark, så aner ikke noe om avstander eller noe ;)

Uansett, vi hadde 14 deilige dager i Danmark med kun 1 dag der det tordnet, lynte og regnet masse. Resten var sol :)

Det er nok masse å finne på om du vet hvor du skal dra ;)

(Vi hadde et uhell 2 dagen vi var der, så ble litt låst mtp å dra lange avstander)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leide ett stort hus i fjorsommer på en liten plass som het Als Odde. Det er ca 15-.20 min fra Randers. Derfra var det ikke langt hverken til Djurssommerland, Aalborg zoo, Friheden, Randers regnskov ++++

Beste ferien barna våre har vært på.

Vi hadde 2 min gange ned til sjøen men en fin strand og ett supert område for fotball, freesbe, drageflyging og slåball. Tillegg var det basseng i huset, en kjempe hage som var super for alle hageleker og hagespill :) Lekeplass var det 4-5min gange fra huset, og der var så godt som NULL trafikk. Kun biler som skulle til og fra feriehusene rundtforbi :) Huset kostet oss ca 20.000 for 14 dager, med sluttrengjøring. Der var sengeplasser til 12, men ikke alle trenger så stort hus og da blir det jo billigere. Men vi reiste sammen med noen venner så vi delte jo regninga ;)

Vi leide gjennom Dansommer, og blir også å bruke de neste sommer når vi skal gjennopta suksessen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...