Gjest ibla Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 Hva teller som grunnlag for fødselspenger? Bare arbeid? Eller også "inntekt" av typen sykepenger, arb-ledighetstrygd osv? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie get your gun Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 http://www.nav.no/Familie/Svangerskap%2C+f%C3%B8dsel+og+adopsjon/Foreldrepenger+ved+f%C3%B8dsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 alt du betaler skatt av teller som inntekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guttemamma75 Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 Det stemmer ikke Detverkerbakihodet.. Uføre betaler også skatt men har ikke rett på foreldrepenger.. Både med sykepenger, dagpenger, aap, svangerskapspenger og foreldrepenger opparbeider man seg rett til foreldrepenger. Går man på dagpenger i opptjeningsperioden får man i tillegg det godet at man kan bruke de 6 beste mnd som grunnlag for foreldrepengene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 okey... jeg fikk beskjed om at alt man betalte skatt av telte... men det kan jo være det ble sagt på den måten pga at jeg ikke er ufør? jeg legger meg flat;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå