Fru GlederSeg Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 Heisann, Jeg skriver vanligvis ikke så mange innlegg, men ser at disse forumene er veldig nyttige for mange. Jeg får vanligvis svar på mitt ved å lese rundt. Denne gangen håper jeg på om noen her hadde noen råd i forhold til min datter på 5. Hun er utrolig skvetten av seg. Hun er en utrolig aktiv og utadvent jente som gjerne prøver å gjøre de samme triksene som barn på 8-12 år. Hun beskrives som uredd og iniativrik. Derfor syns jeg det er veldig rart at vi kan være i samme rom og bare ved å begynne å snakke med henne så skvetter hun til og blir lei seg. Det er enda verre hvis jeg kommer inn i et rom der hun er opptatt med lek. Hun blir veldig sint for at jeg skremmer henne. Det er jo aldeles ikke intensjonen, jeg kommer jo forsiktig inn. Jeg er skvetten selv, så jeg vet hvordan det er, men hennes terskel er mye lavere. Jeg trodde jeg var ille, men dette er værre. Er det noen som skjønner seg på sikt som har noen råd til hvor jeg kan begynne for å ta fatt i dette? Det er en belastning for henne hvis det skal fortsette sånn. Jeg setter veldig pris på svar. Hilsen
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Det første som slår meg er at hun er født prematur, stemmer det? Jeg har dessverre ikke noen råd, tror jeg ville tatt dette opp på helsestasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå