Gå til innhold

Litt udelikat spm,men:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har født fø:

Hvor mange dager har dere hatt blødninger og slim før fødselen har satt igang? (av seg selv)

Jeg klarer ikke huske det fra de forrige gangene :)

Og nå har det holdt på at par dager her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på. Husker ikke de slim greiene i hele tatt fra de to andre svangerskapene, men nå har jeg hatt myyye masrier og dermed masse slim de siste knappe to ukene. Livmorhalsen ser upåvirket ut, selv om de ut fra CTG´n på sykehuset ville holde meg der for de sa fødselen måtte være i gang. Men jeg har hatt det sånn med sterke tak med 3 min i mellom i mange uker nå så jeg ville bare hjem. Viste det gav seg etter 12-14 timer og det gjorde det :-(

Noen som har erfaring? Og litt rart at ikke slimproppen og slim er et modningstegn egentlig eller?

Skrevet

Slimproppen min er gått for en uke siden,og jeg ble strippet igår,var da 1-2 cm åpning og var nesten helt avflatet.

Så jeg er jo sååå klar..hehe..!

Syntes det skjer noe her,og etter en stund så bare stopper det,FRUSTRERENDE JA!!

Skrevet

Jeg har aldri hatt hverken blødning eller synlige slimpropper i forkant av mine foregående fødsler.

Nå er jeg på enden av mitt fjerde forsøk og ingen blødning eller slimavgang nå heller. :)

Skrevet

Dette er første gangen jeg har sett slimproppen,så ble litt overrasket,men slimingen og blødningene hadde jeg forrige gang og,men klarer ikke å huske hvor lenge i forkant :(

Skrevet

Jeg tror kanskje slimproppen min også har gått nå, men den har i så fall kommet i små biter siden i går, og med en "god klump" i dag. Men det var ikke noe blod i den, må det være det? RosaPåVei, kunne du beskrevet hvordan din så ut? Alt er jo normalt å dele når man er gravid.... Hjelp!

Skrevet

Ingen som deler så mye informasjon og erfaringer som oss gravide ;)

Jeg hadde ikke blod i min, og den kom i 2 biter,egentlig bare blank i fargen.

Da jeg var hos jordmor bekreftet hun at proppen var borte da hun undersøkte og strippet :)

Skrevet

Har ikke hatt blødning i forkant av mind fødsler. Slimproppen har gått 3-4 dager før fødsel satte igang.

Skrevet

Takk :)

Nei gravide og småbarnsmødre er fantastiske når det gjelder å dele delikat informasjon. Om bare litt er det vi snakker om bæsj, morsmelk, hvordan fødselen var, sting og blod... Herlig!

Men da håper jeg det var proppen som gikk og at ting nærmer seg... Spennende!

Skrevet

Jeg så ikke noe til slimproppen forrige svangerskap.

Denne gangen kom det blodblandet slim lørdags morgen (dagen jeg hadde termin), og en stor klump med slim lørdags kveld, søndag og mandag var det bare vanlig slim og i dag blodblandet igjen... blir ikke klok på denne proppen jeg :P

Skrevet

Hehe,skjønner deg godt jeg :)

I mitt første svangerskap så jeg den heller aldri,da gikk vannet uten forvarsel.

Skrevet

jeg har hørt: Første gang kan man gå i dagevis etter at "proppen" er gått, mens hos fleregangsfødende starter fødselen/riene innen 48 timer etter "proppen" har gått. Har stemt hos meg :))

Skrevet

Proppen min gikk forrige Onsdag,og jeg føder idag,så det stemmer ikke alltid :)

Skrevet

Jeg er andregangs og min gikk for over 3 uker siden. 4 dager på overtid nå og fortsatt gravid, så da er jeg i så fall unntaket som bekrefter regelen ;)

Skrevet

Slp gikk en mandags kveld og fortsatte utover noen dager, ingen blødninger. Murring og modning fram til lørdagen, vannet gikk natt til søndag og 4timer senere var han født.

Å mens jeg snakker om det, så er det bare timer til han fyller 3år!!! Husker det som det var i går :D

Tiden flyr!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...