Gå til innhold

lang tid å få kroppen tilbake etter nummer to?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg venter nummer to i januar og skal gifte meg neste august. Lurer derfor på hvor lang tid det tok dere å få kroppen tilbake etter nummer to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer vel an på hvor hardt man går inn for det selv også, men personlig måtte jeg jobbe langt hardere for å komme tilbake i normal form etter svangerskap/fødsel nr 2, enn med nr 1! Samtidig er det ikke til å stikke under en stol at økt alder og bil (istedetfor til fots) var med på å gjøre dette vanskeligere andre gangen.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to barn og begge gangene veide jeg et par kg mindre enn da jeg ble gravid et par-tre uker etter fødselen. Nå etter 5 mnd har skinnet og fettet på magen blitt ganske normalt igjen, selv om det er littebitt mer enn før. Er normalt slank og i slutten av 20-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før nummer 1 var jeg utrent, og levde normalt usundt/sundt. Jeg gikk daglige turer på 20 -90 min nesten hele svangerskapet, samt hadde butikkjobb med ståing og gåing første 6 mndr....

 

La på meg 37 kilo og måtte bruke mammaklær 6 mndr etter, enda jeg trente 3 dager i uka fra 6 uker etter fødsel, 4 mndr etter fødsel trente jeg 5 dager i uka og kostholdet var dramatisk forandret.

 

3år etter hadde jeg ca knappe 7 kilo igjen til før-gravidevekt, og ble gravid igjen. Med nummer to fulgte jeg min nye livsstil, trente fram til fødsel, spiste som jeg hadde lært og la på meg 10 kilo. Trillet tur fra dager etter fødsel og la inn styrke etterhvert. Dro fra sykehus i klær jeg brukte FØR jeg ble gravid med nummer2, og 3 mndr etter fødsel var jeg ned i vekt fra FØR jeg ble gravid med nummer en. Bare ved og leve som det nå er blitt normalt for meg.....

 

 

Så tror at livsstil OGSÅ spiller inn, ikke bare alder. Var 26 da jeg fikk første og 30 da jeg fikk andre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...