Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 for 3 måner siden var det slutt mellom med å kjæresten min i nesten 2 måner. Han ringte meg å sa han ville komme tilbake at jeg og ungene var ALT for han. Nå i ettertid har jeg ferska han i å hatt kontakt med ei jeg har frykta alle årene vi har vert sammen... det var en flørt over mellinger, og han sier de aldri møttes å at alt egentlig var en spøk. de har vert naboer hele live. men mye av det han skrev virker så rart...virket som han hadde følelser for henne dær og da... skrev han tenkte på henne hele tiden og at hun va den fineste jenta. men kan jeg bry meg med tanke på at det var slutt mellom åss og det aldri skjedde noe mellom dem? kan han ha vert desperat etter omperksomhet? blir så fortvilt, for jeg vet ikke om jeg kan stole på han, og om han vil gjøre det igjen! plis kom med litt meninger runt det hær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 Det var slutt mellom dere da han hadde kontakt/flørt med denne jenta så dette burde ikke ha noe med tillitt å gjøre. Han hadde full tillatelse til å gjøre det han ville i den perioden. Syns ikke du skal tenke noe mer på det og heller fortsette livet..med eller uten han..det må du føle på selv I mine øyne har han ikke gjort noe galt eller unormalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 TUSEN takk for et flott svar jeg ble veldig gla for )) det var slutt, og de 4 årene vi har vert ilag har jeg virkelig følt jeg kunne stolt på han... så jeg fortsetter med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå