Gå til innhold

Har eksamen i morgen, dersom jeg gjemmer en notatbok på toalettet er


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ville ikke gjort det, her går de faktisk igjennom alle gjemmested før eksamen og under....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under posen da?

Jeg vet ikke hvor strenge osv de er på din skole, men det er en mulighet ja, vet om skoler som sjekker toalettet. Desuten får du vakt med deg ut når du skal på do, står sikkert rett utenfor, mulig vvakten hører deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du absolutt skal jukse så gjem heller lapp i trusa.

 

Eller gjør som Bart Simpson gjorde da han jukset, gjem svarene i hodet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jukset en gang i mitt liv og synes jeg gjorde det på en utrolig smart måte! Jeg "latet" som jeg hadde mensen.

 

Jeg hadde lapper som jeg puttet inni bind som jeg tok på meg. Åpnet bindene og la lappene inni selve bindet. Da jeg skulle på do hadde jeg selvfølgelig vakt med meg og jeg brukte god tid på å skifte bind. Det gikk så det suste på den prøven!

 

Det er aldri lurt å jukse, men alle har vi nok gjort noe vi helst ikke skulle gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å skrive nedover lårene med kulepenn, funket som bare det! ;) Bare å lese det du trenger mens du sitter der :)

Men du må passe på å ikke dusje om morgenen, da forsvinner det kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å skrive nedover låret enn å ha lapper. De kan falle ut.

 

Uansett så er det kanskje lurere å bruke energien på å pugge istedefor å jukse? Det er uansett begrenset hva du kan skrive ned, og hvor lenge du kan sitte på do å lese på det du jukser med. En hel notatblokk blir iallfall bare kaos.

 

Skriv ned det du kunne tenke deg å jukse med. Så bruker du ett par timer på å pugge det. VIPS så trenger du ingen jukselapp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper virkelig ikke det er en "seriøs" utdannelse du skal ta..

tenk å skulle møte på en lege f.eks. som har jukset seg igjennom skolen :S

trygt.. NOT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet som eksamensvakt, og noe av det vi gjorde akkurat i det eksamen hadde begynt var nettopp å gå gjennom bosset. Pass for all del på å skrive navnet ditt i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/nord-jaeren/1.7682083

 

Trenger jeg si mer?

 

Personlig mener jeg at dersom man går på skole for å få en utdannelse er det overhodet ikke greit å jukse seg til bestått, eller bedre karrakterer. Når jeg møter profesjonsutøvere i mitt liv forventer jeg faktisk at det de driver med er noe de kan, og ikke noe de har juksa seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan garantere deg at det er relativt vanlig å jukse på medisinstudiet.

 

(Hvor mange leger trenger å kunne strukturen på aminosyrer eller andre kjemiske forbindelser sånn i det daglige? Det er ingen som går rundt å husker på disse etter eksamen uansett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må enten gjemme lappene i trusen, BH'en eller skrive på kroppen. Tviler på at eksamensvakta ber deg om å ta av undertøyet for å sjekke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sjekker toalettene før eksamen begynner. Du blir nok ikke tatt, med mindre det står navnet ditt på boken. Det skal ogå litt til for at de kan bevise at du skulle jukse.

 

Du kan selfølgelig skrive lapper i trusa og ha blekk på lårene. Men det lille du får skrevet der er nok ting du husker uansett.

 

Det lønner seg ikke jukse i det lange løp. Ta eksamen på riktig måte! Om det skulle gå gale, så er det ikke verdens undergang.

 

Tipper du egentlig bare krisemaksimerer nå fordi du er nervøs. Lykke til, imorgen er det over :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sjekker toalettene før eksamen begynner. Du blir nok ikke tatt, med mindre det står navnet ditt på boken. Det skal ogå litt til for at de kan bevise at du skulle jukse.

 

Du kan selfølgelig skrive lapper i trusa og ha blekk på lårene. Men det lille du får skrevet der er nok ting du husker uansett.

 

Det lønner seg ikke jukse i det lange løp. Ta eksamen på riktig måte! Om det skulle gå gale, så er det ikke verdens undergang.

 

Tipper du egentlig bare krisemaksimerer nå fordi du er nervøs. Lykke til, imorgen er det over :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor utsette seg for å bli tatt?

Har du ikke lest?

 

Det er med eksamensvakter inn på do (ikke selve avlukket da). Dersom du blir der inne lenge og begynner å romstere i søpla....

 

 

OG hvilken flau smak vil du ha i munnen etter at du har tatt eksamen?

 

MEN en god ting kan være å lage seg en "fuskelapp". Det gjør det bevisst på de viktigste tingene i pensum. MEN for all del ikke bruk den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...